باشگاه اسپورتنیگ لیسبون در اقدامی بشردوستانه با یک کودک مبتلا به سرطان قرارداد بست. فرانسیسکو کودک 5 ساله‌ای است که از هواداران دوآتشه اسپورتینگ به شمار می‌رود. رئیس باشگاه پرتغالی برای این‌که آرزوی این کودک سرطانی را برآورده کند در اقدامی بشردوستانه با او به صورت نمادین به عنوان یک بازیکن قرارداد امضا کرد. پدر این کودک گفت: داشتن پیراهن امضا شده این باشگاه، یکی از آرزوهای فرانسیسکو بود که امروز برآورده شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۳

آنچلوتی: با وجود لوا مهاجم نمی‌خواهم

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از مهاجم لهستانی خود پرداخت و گفت که نیازی به چیچاریتو یا بازیکن دیگری ندارد. آنچلوتی گفت: «در تمامی پست‌ها وضعیت خوبی داریم و نیازی به بازیکن جدید نداریم. از بازیکنانی هم که در اختیار دارم، واقعا راضی‌ام. تأکید می‌کنم نیازی به خرید بازیکن دیگری نداریم چون ترکیب خوبی داریم. بازی‌های زیادی از لواندوفسکی دیده‌ام. او مهاجمی شگفت‌انگیز است و گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. ما به چنین بازیکنی نیاز داریم و از داشتن او خوشحالیم. روبرت بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. با وجود او مهاجم دیگری نمی‌خواهم. ترکیبی از بازیکنان فوق‌العاده در اختیار داریم که در طول فصل سختکوش خواهند بود. بایرن ساعت 30/5 بامداد امروز در چارچوب تور تابستانی «آئودی» در ورزشگاه سولجر فیلد به مصاف میلان رفت. این تیم دو دیدار هم مقابل اینتر و رئال‌مادرید برگزار می‌کند.

تنبیه ستاره‌های چاق در سیتی

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای شماری از بازیکنانش که دارای اضافه وزن هستند، برنامه‌ تمرینی ویژه‌ای در نظر گرفته است. پپ گواردیولا ظاهرا با هیچ یک از بازیکنان تیم جدیدش تعارف ندارد و آن دسته از بازیکنان اصلی تیمش که اضافه وزن دارند را ملزم کرده که از سایر بازیکنان جدا تمرین کنند. در ابتدای ورود گواردیولا به ورزشگاه اتحاد گزارش شد که او یحیی توره و سمیر نصری را از سایر بازیکنان تیم جدا کرده تا با برنامه‌‌ای ویژه، آنها را برای آغاز فصل جدید آماده کند. گائل کلیشی، دفاع چپ آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد که این داستان صحت دارد و تا پیش از سفر تیم به چین برای شرکت در اردوی پیش فصل اجازه شرکت در تمرینات گروهی را نداشته بودند.

مولر: رقابت با دورتموند همیشه جذاب است

توماس مولر ستاره بایرن از جذابیت رقابت با دشمن دیرینه تیمش حرف زد: با وجود فاصله گرفتن تیم با بوروسیا دورتموند، رقابت با دشمن زرد و مشکی‌پوش همیشه برای باواریایی‌ها جذاب است. او ادامه داد: بسیار جالب است که حدود 9 ماه همبازی‌های شما در تیم ملی آلمان در باشگاهی دیگر مقابلتان بازی خواهند کرد. این اتفاق به گرم شدن تنور رقابت‌های باشگاهی در آلمان کمک می‌کند. دورتموند فصل گذشته پا به پای ما حرکت کرد و تا آخرین لحظات از رقابت دست نکشید. خوشحالم که آنها بازیکنان خوبی خریده‌اند و ترکیب خود را تقویت کرده‌اند. رقابت با رزد و مشکی‌ها همیشه برای ما جذاب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها