به دستور دادستانی

کنسرت سالار عقیلی لغو شد

روز هفدهم مرداد امسال ارکستر ملل بعد از ۶ سال توقف در اجراهای زنده، تازه ترین کنسرت خود را به خوانندگی سالار عقیلی در تالار اندیشه حوزه هنری به شیوه آنلاین برگزار می کند.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۳
سالار عقیلی کنسرت آنلاین می دهد

به گزارش جام جم نوا به نقل از مهر پیمان سلطانی مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر ملل گفت: سهراب کاشف به عنوان رهبر مهمان و علی جعفری پویان به عنوان ارکستر مایستر حضور خواهند داشت و موسسه «حام» به عنوان تهیه کننده، برنامه را در ادامه کنسرت های آنلاین خود پوشش می دهد.

رهبر دائم ارکستر ملل افزود: در ابتدا قرار بود که این کنسرت به نوعی آغازگر فعالیت های سیستم کنسرت آنلاین کشور که چندی پیش راه اندازی شد، باشد اما به دلیل سفر آقای عقیلی برای برگزاری تور کنسرت های خود در خارج از کشور، ما نتوانستیم هماهنگی های لازم را برای اولین اجرای سامانه کنسرت آنلاین انجام دهیم ولی خوشبختانه فضا به گونه ای هدایت شد که ما می توانیم روز هفدهم مرداد ماه این کنسرت را در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار کنیم.

سلطانی درباره اینکه چرا در این اجرا ارکستر را رهبری نمی‌کند، بیان کرد:‌ همانطور که می دانید سرپرستی و رهبری دائم ارکستر ملل بر عهده من بود، اما این بار به دلایلی تصمیم گرفتم تا رهبری کنسرت را به فرد دیگری واگذار کنم که خوشبختانه آقای سهراب کاشف در این کار با ما همکاری ارزشمندی داشتند. ما در این کنسرت که به دو بخش تقسیم شده در ابتدا آثار ملی- میهنی و سپس آثار عاشقانه را اجرا می کنیم.
پیش از این علیرضا قربانی، حجت اشرف‌زاده و گروه «دنگ شو» در چارچوب برگزاری کنسرت های آنلاین در تالار اندیشه حوزه هنری برنامه‌هایی را اجرا کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها