اعلام اسامی کشته شدگان اتوبوس در محور کرج - چالوس

سه روز عزای عمومی در شهرستان عباس آباد اعلام شد

درپی سانحه تصادف اتوبوس در محور کندوان و درگذشت ۱۶ نفر، سه روز عزای عمومی در شهرستان عباس‌آباد اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۶
سه روز عزای عمومی در شهرستان عباس آباد اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری عباس‌آباد، سید ابراهیم هاشمی فرماندار عباس‌آباد در جلسه فوق‌العاده هماهنگی آیین تشییع در گذشتگان حادثه تأسف‌بار تصادف یک دستگاه اتوبوس در محور کندوان حامل جمعی از شهروندان این شهرستان ضمن تسلیت این غم بزرگ به خانواده‌های مصیبت دیدگان، اظهار داشت: شهرستان عباس‌آباد در غم از دست دادن شماری از همشهریان و عزیزان جامه سیاه به تن کرده و سه روز عزای عمومی اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان عباس‌آباد از اعزام یک تیم ویژه به‌منظور شناسایی و هماهنگی به محل حادثه خبر داد و گفت: به‌محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم و در حال حاضر این تیم با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام خمینی (ره) استان البرز هماهنگی و ساماندهی مجروحان حادثه را بر عهده‌دارند.

وی شمار فوت‌شدگان این حادثه را تا این لحظه ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، آیین تشییع پیکرهای این عزیزان به‌صورت هماهنگ شهرستانی برگزار خواهد شد که به‌محض انجام تشریفات قانونی مراتب متعاقباً اعلام خواهد شد.

یک دستگاه اتوبوس بامداد شنبه در مسیر کندوان دچار سانحه شد و شماری از اهالی استان مازندران کشته و مجروح شدند.

اسامی اولیه کشته شدگان اتوبوس در محور کرج - چالوس اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اسامی اولیه کشته شدگان اتوبوس در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.

مهدی مهرور در گفتگو با مهر اسامی جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرج - چالوس را اعلام کرد و گفت: ناصر باقری، مجید احمدی، جعفر جعفری، رمضان جعفری، عبدالعلی سلطانی نژاد، سامان مقدم، علی اباذری، مجید جمشیدی، محمد حسن قاسمی فر و خانم نوری نژاد در این حادثه جان خود را از دست دادند.

مهرور در ادامه گفت: حسن حسن نژاد، امید ابراهیمی، آرش شهردهی، ابوالفضل ظفری، محمد طاهری، اشرف سعیدی، مریم رشید آبادی، سعید رنجبر، محمود وزیری، سید عباس، اعتمادی، حسین ربیعی و صغری قوی دل در این حادثه مجروح شده اند.

بامداد شنبه دوم مردادماه ۱۶ نفر از هموطنانمان بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس و برخوردش با تیرچراغ برق جان خود را از دست دادند در این حادثه که در محور کرج - چالوس یک کیلومتر پایین تر از تونل کندوان رخ داد ۱۲ نفر مصدوم شدند در حال حاضر ۱۰ نفر از مصدومان در بیمارستان شهید مدنی و ۲ نفر دیگر در بیمارستان شهید باهنر شهرستان کرج بستری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سلیمان
-
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
امان از دست این راننده ها.....
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
حالا بایدچی به سر خانواده هابیاد. بعدمیگن بایدگواهینامه داشته باشی درصورتی كه گواهینامه هم پولی شده
طیبه
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
چرا یك لحظه فكر نمی كنیم كه اگر كسی با بی احتیاطی بخواهد جان مسافران را به خطر بیندازد چه عواقبی در انتظارش است.والا در كشور ما اول حادثه باید رخ دهد بعد مسولین یه فكری به حالش میكنند

نیازمندی ها