کیم کارداشیان یکی از بی بند و بار ترین هنرپیشه های هالیوودی است.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۲
یک هنرپیشه بدترین مادر آمریکا شد (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، این هنرپیشه، مدل و شخصیت تلویزیونی یکی از ثروتمندترین زنان کنونی دنیا هم به شمار می رود. درآمد سالیانه این بازیگر ارمنی تبار سالیانه از 80 میلیون دلار عبور می کند.

اما رفتارهای زننده این زن 34 ساله و همسرش کانیه وست گاهی اوقات به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد.

یکی از انتقادهای اخیری که به کارداشیان وارد می شود این است که از دختر سه ساله اش "نورث وست" که بر اساس گزارش مجله ok (اوکی) یکی از مشهورترین کودکان دنیاست استفاده ابزاری می کند.

کارداشیان دختر دو ساله اش را مدام در مقابل دوربین های عکاسان قرار می دهد و از او در کار خود استفاده می کند. سوء استفاده تبلیغاتی کیم کارداشیان از دختر خردسالش باعث شده تا به او لقب بدترین مادر آمریکایی را بدهند. این گزارش حاکی از آن است که نورث همانند یک کودک نوپا و تازه به حرف افتاده زندگی نمی کند و مجبور است همانند مادرش با پوشیدن لباس های مختلف و عجیب و غریب در مراسم های مختلف شرکت کند.

کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست که او هم از بی بند و باری کم نصیب نیست علاوه بر نورث وست یک پسر هم به نام سینت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ساعد
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
97% بچه های دنیا دوست داشتن كه ایكاش جای بچه های اونا بودن .
sahar
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
وااااه چه حرفیه
پویا
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰

كارداشیان زاده لس آنجلس ایالت كالیفرنیا، دختر رابرت كارداشیان، وكیل مدافع و كریس جنر است.
پدر كیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریكایی و مادرش از تبار هلندی و اسكاتلندی است. مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج كرد.
كارداشیان دو خواهر به نام‌های كورتنی كارداشیان و كلویی كارداشیان و یك برادر به نام رابرت كارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (كه مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، كیم كارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های كیسی، كندال و كایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌كرده‌است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها