رییس فدراسیون سوارکاری معتقد است هر فدراسیونی اهداف خاصی دارد که دستیابی به آنها حمایتهای همه جانبه را می طلبد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۲
رییس فدراسیون سوارکاری: دستیابی به اهداف، حمایتهای همه جانبه را می طلبد

به گزارش جام جم آنلاین ، خلیلی گفت: در فدراسیون سوارکاری با سرمایه گذاری زیاد مردم در بخشهای خصوصی و در زمینه اسب و سوار کاری به این نتیجه می رسیم که برای پیشبرد اهداف حمایتهای همه جانبه لازم است .

وی افزود: لازم است با گسترش حضور مردمی و مشارکت بخشهای خصوصی فعالیتهایمان گسترده تر شود و در این زمینه از حامیان مالی و معنوی استقبال می کنیم.

خلیلی ادامه داد: درصددیم شریکی داشته باشیم تا از نظر نرم افزاری به ما کمک کند و برای آشنایی بیشتر مردم باشگاه هواداران راه اندازی کنیم.

خلیلی در خصوص گزارش عملکرد فدراسیون از ابتدای سال 95 تا کنون گفت: مسابقات بین المللی پرش اسب از سال گذشته تا کنون برگزار شده است و امیدواریم اواخر شهریور و اوایل مهر دوره جدید آن پیگیری شود و سال آینده این رقابتها به رقابتهای سه ستاره ارتقا خواهد یافت و مطمئن هستیم با در نظر گرفتن جایزه سه هزار فرانکی سوئیس با استقبال بیشتری از سوارکاران خارجی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: مسابقات درساژ با حضور برترینها و سوارکاران رده سنی جوانان هفته گذشته برگزار شد و سعی می کنیم با برنامه ریزی ها این رقابتها با حضور سرمربی خارجی برای تیم ملی ادامه یابد و در مسابقات آسیایی 2018 اندونزی با ترکیب ملی پوشان قدرتمند و آموزشهای سرمربی خارجی حضوری موفق داشته باشیم.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: مسابقات اسب دوانی در بندر ترکمن در حال پیگیری است و پس از یک هفته استراحت و با توافقی که با شهرداری تهران انجام شده با بهبود وضع باشگاه نوروز آباد اسب ها از بندر ترکمن به تهران منتقل می شوند و این رقابتها به میزبانی باشگاه نوروز آباد ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها