شیلتون: لوریس بهترین گلر جام بود

پتر شیلتون، گلر سابق تیم ملی انگلیس دیروز و تنها چند ساعت مانده به دیدار فینال یورو 2016 بین پرتغال و فرانسه، به تمجید از هوگو لوریس، دروازهبان اول و کاپیتان خروسها پرداخت.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۹

شیلتون در یادداشتی در خبرگزاری Times Of India نوشت: «بجز گریزمان، دیگر بازیکنی که در این رقابت‌ها عالی کار کرد، هوگو لوریس، دروازه بان و کاپیتان فرانسه بود. به نظرم او بهترین دروازهبان جام بود. واکنش‌های فوق‌العاده‌ای مقابل آلمان داشت و یکی از دلایل برتری فرانسه در دیدار نیمه نهایی بود. بهتر بگویم به نظرم او یکی از دلایل حضور فرانسه در فینال بود. او گلر موقعیت است، بدنی کلاسیک دارد و در یورو بسیار عالی کار کرد. در حقیقت، آلمان به یک گریزمان نیاز داشت زیرا توماس مولر، یکی از بازیکنان محبوب من، به نظر در محوطه جریمه خوب نبود».

توصیه بالاک به شواینی

کاپیتان اسبق مانشافت به فرمانده داخل زمین تیم ملی آلمان توصیه کرد از جمع ملی‌پوشان کناره‌گیری کند. میشاییل بالاک در جریان مسابقات یورو 2016 چند مرتبه در مورد مسائل تیم آلمان با رسانه‌ها صحبت کرد و نظر فنی داد. آخرین نظر وی در مورد بحث شواین‌اشتایگر، کاپیتان کنونی تیم ملی کشورش بوده است. به اعتقاد بالاک بهتر است این هافبک 31 ساله از تیم کناره‌گیری کند. ستاره اسبق آلمان‌ها در این مورد می‌گوید:نمی‌دانم که این علاقه را خواهد داشت که با تمام وجود مسابقات جام جهانی روسیه را به عنوان هدف شخصی برای خود در نظر بگیرد یا نه؛ اما به او توصیه می‌کنم در مورد چنین اقدامی خوب همه جوانب را در نظر بگیرد. در غیر این صورت می‌ترسم که بعد از آن همه سال حضور در تیم ملی، در شرایط سختی قرار بگیرد. این اظهارات در حالی عنوان شد که شواینی هنوز برای ادامه بازی در تیم ملی آلمان تصمیمی نگرفته است.

رونالدو از تیم ملی پرتغال کناره‌گیری نمی‌کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال تصمیمی برای کناره‌گیری از «سلسائو اروپا» ندارد. فرناندو سانتوس با بیان این مطلب می‌گوید: کریستیانو رونالدو مصمم به ادامه همکاری با تیم ملی پرتغال موسوم به سلسائو اروپا است. مسئول فنی برزیلی فینالیست جام ملت‌ها ادامه داد: کریستیانو می‌تواند، 6، 7 یا 10 سال دیگر بازی کند.اطمینان دارم بازی با فرانسه، آخرین بازی پیکار ملی او نخواهد بود.

شاید هیدینک سرمربی انگلیس شود

به نظر می‌آید تکلیف سرمربیگری تیم ملی این کشور بعد از پایان دوره حضور روی هاجسون مشخص خواهد شد. بنا به نوشته چند نشریه معتبر از جمله دیلی‌میل، گاس هیدینک، مربی معروف فوتبال هلند یکی از گزینه‌هایی است که عملکردش توسط مدیران مسئول و انتخاب کننده بررسی خواهد شد. هیدینک در دو مقطع هدایت چلسی انگلیس را برعهده داشته و با فضای حاکم بر فوتبال انگلیس آشنا است. از طرفی سال‌ها در تیم‌های مختلف مربیگری کرده و افتخار آفریده که همین از او یک مربی کاملا با تجربه و صاحب کارنامه ساخته است. البته در این میان داشتن 69 سال سن نکته منفی برای پذیرش مسئولیتی سنگین در تیمی مثل انگلیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها