مدتی پیش برند مشهور BMW خودروی مفهومی خود با نام "چشم انداز 100 سال آینده" (NEXT 100 Vision) را معرفی کرد و تیتر خبرگزاریهای جهان شد. این شرکت تصمیم گرفت در سالگرد 100 سالگی برند خود، به جای صحبت از گذشته، آینده خود را در یک قرن بعد مجسم کند و از فن آوریهای سال ها بعد صحبت کند.
پس از آن BMW دو مدل مفهومی دیگر از دو، زیر مجموعه اصلی خود رولزرویس و مینی کوپر رونمایی کرد. این خودروساز، در تلاش است آینده دور را برای طرفداران خود در تمام زیر مجموعه هایش کامل کند.
منبع عکس: فرادید
تولید چند رسانهای جامجم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
محمود قماطی، نائبرئیس شورای سیاسی حزبالله در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
صریح و بیپرده با علیرضا خانی عضو سابق هیأت مدیره استقلال