مدتی پیش برند مشهور BMW خودروی مفهومی خود با نام "چشم انداز 100 سال آینده" (NEXT 100 Vision) را معرفی کرد و تیتر خبرگزاریهای جهان شد. این شرکت تصمیم گرفت در سالگرد 100 سالگی برند خود، به جای صحبت از گذشته، آینده خود را در یک قرن بعد مجسم کند و از فن آوریهای سال ها بعد صحبت کند.
پس از آن BMW دو مدل مفهومی دیگر از دو، زیر مجموعه اصلی خود رولزرویس و مینی کوپر رونمایی کرد. این خودروساز، در تلاش است آینده دور را برای طرفداران خود در تمام زیر مجموعه هایش کامل کند.
منبع عکس: فرادید
تولید چند رسانهای جامجم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: