مدتی پیش برند مشهور BMW خودروی مفهومی خود با نام "چشم انداز 100 سال آینده" (NEXT 100 Vision) را معرفی کرد و تیتر خبرگزاریهای جهان شد. این شرکت تصمیم گرفت در سالگرد 100 سالگی برند خود، به جای صحبت از گذشته، آینده خود را در یک قرن بعد مجسم کند و از فن آوریهای سال ها بعد صحبت کند.
پس از آن BMW دو مدل مفهومی دیگر از دو، زیر مجموعه اصلی خود رولزرویس و مینی کوپر رونمایی کرد. این خودروساز، در تلاش است آینده دور را برای طرفداران خود در تمام زیر مجموعه هایش کامل کند.
منبع عکس: فرادید
تولید چند رسانهای جامجم آنلاین
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
ضروریترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفتوگو با یک متخصص بیماریهای عفونی بررسی کردهایم
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد