فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، آدم ربایی که جوان 22 ساله را گروگان گرفته و تقاضای یک میلیون دلار از خانواده وی کرده بود، دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۷
آدم ربای یک میلیون دلاری در شیراز دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در جمع اصحاب رسانه، گفت: مأموران پلیس آگاهی استان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره آدم ربایی در شیراز قرار گرفتند.

وی افزود: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده مشخص شد که آدم ربایان فردی 22 ساله را با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید در مقابل منزلش گروگان گرفته و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: آدم ربایان از طریق خطوط تلفن متفاوت با پدر فرد ربوده شده تماس گرفته و تقاضای مبلغ یک میلیون دلار در قبال آزادی فرزندش را می کنند.

گودرزی افزود: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه آغاز شد تا اینکه در نهایت یک نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر و فرد گروگان که در کوه های اطراف شیراز نگهداری می شد، آزاد و به جمع خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، افزود: فرد دستگیر شده فاقد سابقه کیفری بوده و انگیزه خود از این اقدام را اخاذی از پدر این خانواده اعلام کرده است.

کشف 2 تن مواد مخدر از ابتدای تیر ماه سال جاری تا کنون

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون 63 طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان اجرا که در نتیجه مأموران انتظامی شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، فراشبند، خرمبید، ممسنی، داراب و لامرد موفق به کشف دو تن تریاک شده اند.

گودرزی گفت: در یکی از مهمترین این عملیات ها مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با توقیف دو دستگاه خودرو زانتیا در محور فیروزآباد – عسلویه، حدود یک تن تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها 11 نفر از عناصر اصلی دستگیر، یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه با مأموران زخمی و یک تن از قاچاقچیان به هلاکت رسیده است.

دستگیری سارقان اماکن تاریخی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه به دستگیری سارقان اماکن تاریخی اشاره و تصریح کرد: از طریق یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی به پلیس اطلاع داده شد که مسجد نصیر الملک در شیراز مورد سرقت قرار گرفته و سارقان تعدادی از کاشی های منقوش این نمای تاریخی را به سرقت برده اند.

گودرزی افزود: بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس در این زمینه آغاز و در این راستا دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 10 فقره سرقت از منازل و اماکن تاریخی اقرار کردند، افزود: در این راستا یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و سه عدد کاشی به سرقت رفته از آنان نیز کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امین از اهر
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
به نظم كار واقعا اشتباهیه كه چهره اینجور ادما رو نه اینكه پخش نمیكنن بلكه اسمشونم مستعار میكنن یعنی این یه برگشت چك نیس كه ادم بگه ابروی طرف میره از نیروی انتظامی خواهش دارم مخصوصا جرایم همچنینی رو با چهره و اسم اصلیشون چاپ كنن به ملت نشون نیروی انتظامی هیچ شوخی با مجرما نداره ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها