انگلیسی‌ها در عرض یک هفته دارند همه چیزشان را از دست می‌دهند. اول رای اکثریت مردم به خروجشان از اتحادیه اروپا و بعد باخت تیمشان در مقابل ایسلند که یک چیزی حول و حوش همان مالدیو خودمان است و بعد استعفای سرمربی تیم ملی کشورشان.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۳

انگلیسیها از دوران آرتورشاه تاکنون اینقدر پشت سر هم ضربه نخورده بودند. گویا نفرین چینیها و هندیها و باقی ملتهای دنیا که تقریبا 95درصد جهان را شامل میشوند که صابون انگلیسیها به تنشان خورده است، بعد از سالها و قرنها امروز یقه بریتانیاییها را گرفته و این نفرین حالا حالاها قرار نیست دست از سر انگلیسها بردارد. البته عدهای هم میگویند که این بازیها هم کار خودشان است و اصلا هر بلایی به سر هر کسی حتی انگلیسیها میآید کار خودشان است. در راستای همین باخت سنگین، نظر کارشناسان خبره اجتماعی و ورزشی را در مورد اتفاقات اخیر جویا شدهایم.

آقو همساده: آقا ما بعد سالها ویزای شینگن گرفتیم، میخواستیم بریم پیش اقواممون توی انگلیس، انگلیس از اتحادیه اروپا جدا شد. رفتم ورزشگاه تیم انگلیس رو تشویق کنم، تیم باخت، مربی استعفا کرد، تماشاگرا عصبانی شدن گرفتن منو زدن، ده تا دندونم شکست، الان سه تا دنده ندارم.

مجری فوتبالی که سرهنگ هم هست: اخیرا دیدم دوباره این جوانک بیکار امیر دولاب رفته توی اسناد بینالمللی دست برده و اسم انگلیس رو از اتحادیه اروپا خط زده. دیگه باید مقامات جهانی باهاش برخورد کنن.

مدافع عنوان ریاست: من نمیدانم چرا اخبار انگلیس برای ما مهم است. انگلیس یک جزیره کوچک در جنوب قاره آفریقاست که حتی از ایسلند که یک جزیره در شمال اقیانوسیه است،شکست میخورد.

لیونل مسی: من امروز از تیم ملی خداحافظی کردم و امیدوارم هر چه زودتر تیم ملی انگلیس از فوتبال خداحافظی کند.

دونالد ترامپ: اگر من رئیسجمهور شوم جای مکزیک و انگلیس را روی نقشه عوض میکنم و دور انگلیس دیوار میکشم و از ورود تیم ملی به انگلستان جلوگیری میکنم.

یک کارگردان بینالمللی: من در فیلم جدایی نادر از سیمین، جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا را پیشبینی کرده بودم.

یک کارگردان نابینالمللی: من میخواهم در فیلم اخراجیهای 4 به اخراج انگلیس از اتحادیه اروپا بپردازم و در رسوایی 3 هم به باخت این تیم از ایسلند خواهم پرداخت.

یک مجری معروف: بچهها الان وقتشه که انگلیس و تیم ملیاش رو بیاریم روی آنتن برنامه ماه عسل و اشکشون رو دربیاریم.

یک روانشناس: انگلیس از اتحادیه اروپا جدا نشده، طلاق عاطفی گرفته است.

علیرضا لبش
جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها