در 24 ساعت گذشته رخ داد

از سیل و آب‌گرفتگی در آذربایجان شرقی تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

در 24 ساعت گذشته علاوه بر وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌ها سیل و آب‌گرفتگی 5 شهرستان آذربایجان شرقی را درگیر کرده و 50 واحد مسکونی نیز دچار آسیب شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۲
از سیل و آب‌گرفتگی در آذربایجان شرقی تا تصادفات مرگبار در جاده‌ها

به گزارش جام جم آنلاین ، سید مصطفی مرتضوی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته که نیروهای امدادی در ان حضور داشتند، اظهار داشت: برخورد سواری تیبا با پژو 206 ساعت 8:10 صبح امروز در کیلومتر 12 جاده کوثر اردبیل حادثه دید و سبب آسیب دیدن سه مسافر شد.

وی افزود: برخورد پراید با گاردریل نیز صبح امروز در محور آب‌گرم ـ تاکستان در محور قزوین ـ آوج سبب آسیب دیدن دو مسافر شد که نیروهای امدادی جهت نجات جان آنها اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اضافه کرد:‌ تصادف بین موتورسیکلت با سواری کیا در محور رامسر به جنت‌رودبار در مازندران ساعت 20:3 دقیقه شب گذشته سبب حادثه دیدن 3 مسافر شد. همچنین واژگونی زانتیا در کیلومتر 11 محور رابر ـ بافت سبب آسیب دیدن 3 مسافر شد.

مرتضوی همچنین از گم شدن دو نفر در محور سراوان به فومن گیلان خبر داد و اعلام کرد: این دو نفر روز گذشته ساعت‌ها گم شده بودند که توسط نیروهای امدادی نجات یافتند. همچنین یک کوهنورد روز گذشته در منطقه دودانگه در مازندران از کوه سقوط و دچار آسیب شده بود که توسط نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.

وی در پایان به عملیات سیل و آب‌گرفتگی طی 24 ساعت گذشته در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:‌ 5 شهرستان تبریز، مراغه، بستان آباد،‌ شبستر و چاراویماق متأثر از این حادثه شده است که نیروهای امدادی بیش از 100 نفر در 5 روستا امدادرسانی کرده و 26 واحد مسکونی نیز توسط نیروهای هلال‌احمر از آب تخلیه شده است.

به گفته مرتضوی، 50 واحد مسکونی در روستای بیرق شهرستان تبریز به دلیل سیل و آب‌گرفتگی آسیب دیده و امدادرسانی در این روستا توسط تیم‌های امدادی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها