پزشکی قانونی استان فارس، اسامی 15 تن از قربانیان حادثه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محور نی ریز را که بامداد امروز اتفاق افتاد، اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۳
اسامی 15 تن از قربانیان سقوط اتوبوس در نی ریز اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، در حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان ـ شیراز، 19 نفر در صحنه وقوع حادثه جان خود را از دست دادند که اجساد آنان برای شناسایی در اختیار پزشکی قانونی نی ریز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تاکنون جسد 15 تن از این قربانیان شناسایی و برای آنان جواز دفن صادر شده است. اسامی 15 قربانی این حادثه به این شرح است ‌:
1-علی فتحی نژاد 2- ابراهیم مراد زاده 3-منصور صفری 4-مهدی کریمی 5-آرمان ایمانی6-سیدعلی دهقانیان 7-محمدحسین بخشی 8-سیدامین اشرف9- ابراهیم شفیعی10-وحید خانی11-سعید امیدواری12-ماجد حافظی 13-رحیم سجادیان14-وحید قاسم‌پور15-امین انصاری.

15 تن از اجساد، سرباز هستند و شناسایی 4 جسد باقی‌مانده از قربانیان این حادثه توسط پزشکی قانونی نی ریز در حال انجام است و به محض شناسایی اسامی آنان نیز اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
برادر یكی از سربازهای مجروح
-
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
۰
۰
عزیز دل برادر جام جم , چرا نام اتوبوس را سانسور میكنید ؟ علت این همه سانسور در مورد اتوبوس های اسكانیا چی هست ؟ معلوم نیست توی این مملكت چه خبر است ؟ بابا اتوبوس اسكانیا بود كه نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس این واقعه را بوجود آورد اینها سربازهای لشكر ۸۸ كرمان , نیروی زمینی ارتش بودند كه پایان خدمت بود و آخرین مرخصی خود را داشتند میرفتند كه بعد از برگشت دنبال تصفیه و كارت بگیرند و متاسفانه تمام رسانه های كشور و حتی پلیس راه كشور هم از آوردن نام اتوبوس خوداری میكند . جای تاسف است كه جان انسانها در اینجا ارزش ندارد .
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
ما شنیدیم ولوو, خدا میدونه راست و دروغشو
امیرحسین عدالتی
-
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
اسكانیا سی -۱۲ بود برخی با ولوو بی-۱۲ اشتباه میگیرند .
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
اموزشی بودن .كرمان لشكر 05نه 88
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
۰
۰
خدا صبر به خانواده هاشون بده
Azar
-
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
۰
۰
خیلی ناراحت شدم....
واس همیشه مرخصی گرفتن از سربازی...از این دنیا
خدا ب خونوادشون صبر بده و همگی رو بیامرزه
الهی آمین...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها