نگاهی به عکس‌های «میخائیل کوروستلف»

تصاویری شگفت انگیز از دنیای حیوانات زیر آب + اسلاید شو

در این اسلاید شو شاهد تصاویری جالب از حیوانات زیر آب خواهید بود عکاس روس «میخائیل کوروستلف» توانسته است در مجموعه ای با ارزش و خارق العاده از حیوانات زیر آب را آن هم از نمای نزدیک عکاسی کند.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۷
تصاویری شگفت انگیز  از دنیای حیوانات زیر آب + اسلاید شو

عکاس روسی که چندسالی است پروژه عکاسی از حیوانات در زیر آب را دنبال می کند توانسته مجموعه ای با ارزش و خارق العاده از حیوانات در آب آن هم از نماهای دیدنی عکاسی کند.

"میخائیل کوروستلف" عکاس روس یکی از عکاسان حیات وحش است که به خاطر پروژه عکاسی از حیوانات در زیر آب، شناخته شده است. او آنقدر این پروژه را جدی دنبال می کند که برای عکاسی از فیل در آب تا جزیره "آندامان" در خلیج بنگال سفر کرد. او شنیده بود در این جزیره فیلی به نام "راجان" وجود دارد که قادر است در دریا شنا کند و توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.

او که پیشتر از جانداران کوچک، تا ماهیان بزرگ، کوسیه و نهنگ از نمای نزدیک عکاسی کرده بود اکنون به دنبال آن است که از حیوانات درشت هیکل و بزرگ خشکی در حال شنا کردن نیز عکاسی کند؛ برای همین "راجان" فرصتی استثنائی برای او به شمار می رفت. عکس های شگفت انگیز میخائیل از راجان و دیگر حیوانات آبزی و غیر آبزی در سایت او قابل دسترسی است.

-

منبع عکس: فرادید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها