گزارش جام‌جم آنلاین

حمله تمساح به پسربچه 2 ساله در شهربازی + فیلم و عکس

در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از جستجوی هلیکوپترهای پلیس برای پیدا کردن اثری از پسر بچه گمشده در مرداب خواهید بود که دقایقی قبل توسط یک تمساح به زیر آب کشیده شده بود.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۱
حمله تمساح به  پسربچه 2 ساله در شهربازی + فیلم و عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، یک تمساح غول پیکر پسر بچه 2 ساله‌ای را که در نزدیکی تالابی در مجاورت پارک بازی دنیای دیسنی (Disny World) بازی می کرد، طعمه خود کرد و به زیر آب کشید.

پسر بچه حدود ساعت نه و نیم شب در کنار تالاب هفت دریا (Seven Seas) در نزدیکی مجتمع گردشگری و اسپای « فلوریدایی» مشغول بازی بود که توسط تمساح مورد حمله قرار گرفت و به زیر آب کشیده شد.

به گفته « رز سیلوا » سخنگوی کلانتر محلی « ارنج کانتی » هنوز اثری از پسربچه پیدا نشده است اما جستجوی تالاب و محل‌های اطراف آن توسط نفرات پیاده، قایق و هلیکوپترهای پلیس همچنان ادامه دارد.

یک شاهد عینی گفت که در هنگام حمله تمساح پدر پسربچه برای نجات فرزندش از کام تمساح تمام تلاش خود را کرده اما نتوانسته است موق شود.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زمانیان
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
۰
۰
سلام. خسته نباشید به همه ی دوستان. من یكی از طرفدارایه این وب سایتم و هر روز چك میكنم مطالب رو . شما یه وب سایت جهانی هستید و غلط املایی یا تایپی نباید داشته باشید.
اینجا كلمه ی disny به اشتباه تایپ شده در صورتی كه صحیح اون Walt Disney World  هستش.
چون طرفدارتونم این انتقاد و كردم.
نماز و روزتون قبول.

نیازمندی ها