گزارش جام‌جم آنلاین

گشت و گذار در قلعه اشباح طاعون زده + فیلم

در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از یک قلعه نظامی متروکه در سن پترزبورگ روسیه از نگاه دوربین یک پهپاد در حال پرواز خواهید بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۰
گشت و گذار در قلعه اشباح طاعون زده + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آر.تی، صحنه‌های این فیلم توسط پهپاد از یک قلعه متروکه نظامی در « سن پترزبورگ » روسیه فیلمبرداری شده است. این قلعه به نام آلکساندر اول یکی از امپراطور‌های روسیه نامگذاری شده تقریبا برای مدت 30 سال است که به حال خود رها گشته و متروکه شده است.

این قلعه نظامی که در خلیج فنلاند و در نزدیکی شهرهای « سن پترزبورگ » و « کرونستات » واقع است، بین فاصله سال‌های 1838 تا 1845 میلادی بر روی یک جزیره مصنوعی برای استفاده نیروی دریایی روسیه ساخته شده است، در قرن 19 میلادی برای حفاظت از استحکامات نظامی « کرونستات » مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در طول جنگ‌های « کریمن » (سال 1853- 1856) این قلعه در « کرونستات » از مقر نیروی دریایی امپراطوری روسیه در مقابل نیروی دریایی شاهنشاهی و ناوگان تندروی فرانسه که قصد تجاوز به آب‌های روسیه و ورود به دریای بالتیک را داشتند، حفاظت می‌کرد. به هر حال، قلعه آلکساندر هرگز نتوانست نقش تعیین کننده‌ای را در جنگ‌ها داشته باشد و به همین علت بتدریج ارزش نظامی خود را از دست داد و در سال 1860 از نیروهای نظامی تخلیه شد. از آن زمان مدتی جهت انبار کردن و نگهداری مین‌های دریایی و مهمات دیگر نیروی دریایی روسیه مورد استفاده قرار می‌گرفت تا این‌که در سال 1896 میلادی کلا از تملیک نیروی دریایی روسیه درآمد و کاملا متروکه شد.

مترجم: جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها