حضور میک درموت،‌ مربی بدنساز ایرلندی در کادرفنی استقلال منتفی شد و حالا صحبت از حضور بدنساز پرتغالی در نیمکت آبی‌پوشان است.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۴

میک درموت که اوایل حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران دستیار او بود، در واکنش به درخواست منصوریان برای حضور در کادرفنی استقلال عنوان کرده در حال حاضر با باشگاه اماراتی‌اش یک میلیون و 300 هزار دلار قرارداد دارد. اگر استقلال می‌تواند این مبلغ را بپردازد به ایران می‌آید.

به دنبال این موضوع، استقلالی‌ها بی‌خیال ‌شدند و قرار است با یک مربی بدنساز پرتغالی در این زمینه وارد مذاکره شوند.

استقلال به دنبال اقساط ساموئل

طبق حکم دادگاهCAS ، باشگاه استقلال باید 300 هزار دلار به ساموئل، بازیکن ترینیدادوتوباگویی پیشین خود پرداخت کند.پرداخت این مبلغ برای باشگاه استقلال، با توجه به شرایط مالی حاکم بر این باشگاه سنگین است. به‌همین خاطر، مسئولان باشگاه در حال مذاکره با ساموئل هستند تا پرداخت طلب وی در چند قسط انجام شود.

جشنواره گل تیم قطبی

تیم بوریرام تایلند، سومین پیروزی متوالی خود را پس از روی کار آمدن افشین قطبی، به‌عنوان سرمربی جدید به‌دست آورد.این تیم در مرحله دوم لیگ کاپ تایلند در زمین تیم دسته دومی نونگ خایی موفق شد 7 بر صفر پیروز شود. این تیم پرافتخار تایلندی هم‌اکنون رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تایلند را در اختیار دارد و مدافع عنوان قهرمانی مسابقات محسوب می‌شود.

تمجید وزیر ورزش روسیه از سردار آزمون

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با اشاره به پیشرفت فوتبال این کشور در سال‌های اخیر به تمجید از مهاجم ایرانی تیم روستوف پرداخت. ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: چه کسی فکر می‌کرد، از ایران بازیکنی به نام سردار آزمون در روسیه بدرخشد و تقریبا در هر بازی گلزنی کند. در هر کشوری سه تا چهار بازیکن می‌توانند به سطح بالایی برسند.

وی افزود: این سطح آمادگی، نشان‌دهنده تمرینات سخت بازیکنان و مربیان خوبی است که باعث رشد کیفی فوتبال روسیه در سال‌های اخیر شدند. سردار آزمون نمونه روشن این پیشرفت است که در هر بازی لیگ برتر روسیه تقریبا گلی به ثمر رساند. او در 15 بازی 9 گل زده و سه پاس گل داده است.

خلیل‌زاده، همچنان بلاتکلیف

شجاع خلیل‌زاده حتی پس از پایان خدمت سربازی به‌واسطه قرارداد خود با سپاهان باید به این تیم برگردد. این در حالی است که مسئولان پرسپولیس بشدت خواهان جذب خلیل‌زاده هستند و رایزنی‌های زیادی با سپاهانی‌ها انجام داده‌اند، اما مدیران اصفهانی راضی به این انتقال نیستند. قرار است این بازیکن امروز به اصفهان سفر و تکلیفش را معلوم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها