دادستان کرمان خبرداد

دستگیری 21 نفر در پارتی شبانه

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 21 نفر در یک پارتی مختلط شبانه در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی جامعه در کرمان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۶
دستگیری 21 نفر در پارتی شبانه

به گزارش جام جم آنلاین، دادخدا سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان از دستگیری 21 نفر دریک پارتی مختلط شبانه در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی جامعه خبرداد.

وی گفت: با توجه به لزوم اجرای قوانین شرعی در جامعه و مقابله فوری با هنجارشکنان و مخلین به نظم و امنیت عمومی جامعه و جلوگیری ازبزه روزخواری درملا عام همزمان با ماه مبارک رمضان اکیپ های ویژه قضات دادسرا عمومی وانقلاب کرمان و ماموران ویژه انتظامی تعیین و با حضور در اماکن و خیابان ها، گزارش ها و امور را رصد کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه افزود: درگزارش های رسیده از سوی اکیپ ویژه 73 دستگاه خودرو به دلیل اخلال در نظم و ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای نوامیس توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

سالاری اضافه کرد: چهارمتهم زن به دلیل کشف حجاب علنی و متجاهرانه و اخلال در نظم به حکم قضات ویژه درمحل وقوع بزه دستگیر شدند.

این مقام قضایی همچنین از دستگیری 21 زن و مرد در یک پارتی مختلط خبر داد و گفت: این طرح ویژه درراستای ارتقای امنیت عمومی جامعه درکرمان به صورت مستمر اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سلیمان
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
۰
۰
خدایا به این ماه عزیزت قسم میدهم مواظب آبروی مسلمانان باش تو به همه چیز قادری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها