زن 38 ساله که به خاطر حسادت زنانه «هوو»ی خود را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۱

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 23 فروردین امسال و در پی گزارش قتل زن جوانی در یکی از محله‌های مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. تیم جنایی با حضور در خانه زن جوان، با جسد او در کنار گهواره نوزادش رو‌به‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد، زن 24 ساله با بند قنداق نوزادش خفه شده بود.

هووی مقتول که در همان خانه زندگی می‌کرد به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد گفت: مقتول یک زن مطلقه بود که همسرم حدود دو سال قبل با او ازدواج کرد اما مرا بیشتر از دیگر همسرانش دوست داشت. زن اول شوهرم در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کند اما به خاطر این‌که نتوانست فرزندی به دنیا بیاورد، شوهرم حدود 12 سال قبل با من ازدواج کرد که حاصل این ازدواج شش بچه است ولی او باز هم با زن مطلقه دیگری ازدواج کرد و آن زن در طبقه سوم منزلی که به نام من است ساکن شد در حالی که من هم در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کردم. چند ماه اول زندگی مشکلی با یکدیگر نداشتند اما کم‌کم اختلافات خانوادگی بین آنها شروع شد تا این‌که شب گذشته صدای مشاجره لفظی آنها را شنیدم. صبح هم با صدای نوزاد هوویم به خانه او آمده و با جسد زن جوان رو‌به‌رو شدم. همسرم پس از قتل زن سومش از خانه گریخته بود.

تیم جنایی که به اظهارات این زن مشکوک شده بودند، به تحقیقات از او پرداختند که پس از چند روز سکوت زن 38 ساله سکوت خود را شکست و به قتل هووی خود با انگیزه حسادت اعتراف کرد.

صبح دیروز متهم به قتل صحنه قتل زن 24 ساله را تشریح کرد. او قبل از بازسازی صحنه قتل درخواست کرد او را به محل قتل منتقل نکنند. زن متهم به قتل به بازپرس گفت: فرزندانم در آن خانه زندگی می‌کنند و نمی‌خواهم مادرشان را در این وضعیت ببینند .

با موافقت قاضی پرونده، بازسازی صحنه قتل در اداره آگاهی انجام شد و زن جوان به تشریح قتل هووی خود پرداخت و گفت: همسرم بعد از ازدواج با این زن دیگر به من و فرزندانم توجه نمی‌کرد و این رفتار باعث حسادت زنانه شد. روز حادثه به خانه او رفتم و با هم درگیر شدیم. خیلی عصبانی بودم و زمانی که به خودم آمدم او را خفه کرده بودم. می‌دانستم همسرم در پرونده‌ای تحت تعقیب است. به همین خاطر موضوع را به او گفتم و شوهرم فرار کرد. من هم او را به عنوان قاتل معرفی کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها