عضو هیات رییسه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

برگزاری جلسه کمیته بررسی طرح ها و لوایح اولویت دار در مجلس/ حضور ظریف در بهارستان درباره برجام

عضو هیات رییسه مجلس گفت:‌ هفته آینده از وزرای مرتبط با حوزه سلامت،کشاورزی همچنین از آقای ظریف برای با محوریت روند اجرای برجام، انتظارات اقتصادی از برجام و میزان تحقق آن دعوت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۹
برگزاری جلسه کمیته بررسی طرح ها و لوایح اولویت دار در مجلس/ حضور ظریف در بهارستان درباره برجام

امیر حسین قاضی زاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه دفتر هیات رییسه دو هفته را به منظور دعوت و حضور برخی از وزرا در مجلس تعیین کرده بود گفت: طی هفته جاری برخی از وزرا در مجلس حضور یافتند و برخی دیگر نیز هفته آینده دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور تمام وزرا در مجلس طی این دو هفته امکانپذیر نبود به همین دلیل از برخی وزرا با محوریت مسایل اقتصادی و کلی کشور دعوت می کنیم.

قاضی زاده افزود: هفته آینده از وزرای مرتبط با حوزه سلامت،کشاورزی و احتمالا از آقای ظریف با محوریت روند اجرای برجام، انتظارات اقتصادی از برجام و میزان تحقق آن دعوت خواهیم کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به تشکیل کمیته ای در هیات رییسه برای بررسی طرح ها و لوایح که معوق مانده و اولویت دارند گفت: این کمیته دو روز گذشته با مسئولیت بنده تشکیل شد و امروز نیز جلسه ای در این ارتباط برگزار خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس دهم افزود: اداره قوانین لیستی را در مورد طرح ها و لوایح تهیه کرده است و ما پس از بررسی اولویت آنها را مشخص می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها