مدیرعامل کمپانی اسپیس اکس اعلام کرد که اگر همه چیز طبق برنامه ها پیش برود، طی 9 سال آینده یعنی در سال 2024، شاهد ورود اولین گروه از انسان ها به سیاره مریخ خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۷
انسان‌ها تا 9 سال دیگر به مریخ سفر خواهند کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، مرد بلندپرواز دنیای تکنولوژی که اخیراً با رونمایی از خودروی الکتریکی مدل 3 و همچنین سومین فرود موفقیت آمیز راکت فالکون 9 بر روی یک سکوی شناور در اقیانوس اطلس سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرده، در مصاحبه ای با کنفرانس Code عنوان کرد"ما باید بتوانیم که در سال 2024، به مریخ سفر کنیم و سال 2025 به زمین برگردیم."

ایلان ماسک در ادامه افزود که قصد دارد طی پنج الی شش سال آینده، شخصاً به فضا سفر کند که البته سفر وی به مدار حول زمین خواهد بود.

وی که هم اکنون سکان هدایت کمپانی تسلا را نیز در دست دارد و یکی از بزرگان تکنولوژی اتومبیل های خودران محسوب می شود عنوان کرد که شرکت اپل را تهدیدی بزرگ تر از گوگل برای کمپانی خود در این زمینه می بیند.

به اعتقاد وی، تسلا بسیار جلوتر از اپل است و با سرعتی که هم اکنون این شرکت به پیش می رود، اتومبیل های خودران این شرکت قبل از سال 2020 به تولید انبوه نخواهند رسید.

ماسک همچنین در این مصاحبه عنوان کرد که خریداران خودروی الکتریکی مدل 3 همانند خودروهای گران قیمت این شرکت، به فناوری شارژ سریع رایگان دسترسی نخواهند داشت.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
فساد وجنایتی كه روی كره زمین می كنید كمه . حالا نوبت اینه كه مریخ را هم آلوده كنید . فكر می كنم اگر زمین را از ظلم وجنایت پاكسازی كنیم خیلی بهتر از اینه كه به مریخ سفر كنیم .

نیازمندی ها