پسر 11 ساله که در دعوای بچگانه مرتکب قتل شده بود، با دستور قضایی روانه بهزیستی شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۴
پسر 11 ساله با سیخ دوستش را کشت

فقط یک دعوای بچگانه بود و قرار نبود کسی کشته شود. حتی قرار نبود کسی زخمی شود. ظهر پنجشنبه دو بچه محل 11 و 16 ساله با هم درگیر شدند. آنها در بلوار شاهنامه مشهد همسایه بودند و کل کل‌های بچگانه داشتند اما هیچ وقت فکر نمی‌کردند درگیری‌های لفظی آنها رنگ خون بگیرد. این‌بار با همیشه فرق داشت و آنها با هم گلاویز شدند. پسر 16 ساله قوی هیکل‌تر از دوستش بود، اما پسر 11ساله وقتی چشمش به سیخ کباب که مقابل مغازه‌ای بود، افتاد، آن را برداشت و به سمت دوستش گرفت. از او خواست نزدیک نشود اما نفهمید چه اتفاقی افتاد. وقتی به خودش آمد، دوستش غرق در خون روی زمین افتاده بود. سیخ در دستش بود اما خون آلود.

پدر وقتی پسرش را غرق در خون دید، به سمتش دوید و او را با ماشین به بیمارستان رساند. پسر 11 ساله هم همراه آنها رفت. پزشکان خیلی تلاش کردند اما دیر شده بود و پسر نوجوان براثر شدت خونریزی و جراحات جان باخت.

موضوع به ماموران پلیس اعلام شد و پس از آن قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد بازپرس جنایی مشهد در جریان این قتل قرار گرفت. او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

به گزارش جام‌جم ، به‌دلیل سن کم قاتل و براساس قانون، باید دادگاه کیفری مستقیم به پرونده رسیدگی کند و پسر 11 ساله تحویل بهزیستی شده تا قضات دادگاه درباره او تصمیم‌گیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها