جلودار زاده در گفتگو با جام جم آنلاین:

یک جوان رئیس فراکسیون زنان می شود/ تلاش برای ایجاد کمیسیون زنان در مجلس دهم

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در مورد انتشار نام فراکسیون زنان در برخی از رسانه ها با عنوان فراکسیون زنان و خانواده گفت: این رسانه ها موضوعات را اشتباه گرفته اند ،نام فراکسیون زنان صرفا همین نام است اما در صدد هستیم تا کمیسیون زنان،جوانان و خانواده را که در دوره مجلس پنجم بود احیا کنیم و در این کمیسیون مردان نیز می توانند عضو شوند.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۱
یک جوان رئیس فراکسیون زنان می شود/ تلاش برای ایجاد کمیسیون زنان در مجلس دهم

سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تشکیل فراکسیون زنان مجلس دهم گفت: در این فراکسیون تمامی اعضای زنان مجلس عضو هستند.

وی ادامه داد: در اولین جلسه این فراکسیون اساسنامه آن مورد بازبینی فرار گرفته و قرار شد تصویب شده و پس از آن ساختارش شکل بگیرد.

جلودارزاده در مورد گزینه های ریاست این فراکسیون گفت: فرق نمی کند چه فردی رییس این کمیسیون شود و هر کسی که رییس شود باید طبق برنامه کار کند اما ترجیح می دهیم رییس این فراکسیون از میان جوانان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: این فراکسیون صرفا مسایل مربوط به زنان را مورد بررسی قرار خواهد داد و زنان در کمیسیون ها و حوزه های انتخاباتی می توانند همه مسایل را رصد کنند اما در فراکسیون زنان فقط موضوعات مربوط به زنان مورد بحث است.به دلیل اینکه کار برای حل مشکلات زنان بخشی از وظایف ما به طور خاص است.

وی در مورد انتشار نام فراکسیون زنان در برخی از رسانه ها با عنوان فراکسیون زنان و خانواده گفت: این رسانه ها موضوعات را اشتباه گرفته اند ،نام فراکسیون زنان صرفا همین نام است اما در صدد هستیم تا کمیسیون زنان،جوانان و خانواده را که در دوره مجلس پنجم بود احیا کنیم و در این کمیسیون مردان نیز می توانند عضو شوند.

جلودارزاده اقدام برای تشکیل این کمیسیون را یکی از اولین اصلاحات ساختاری دانست و افزود: البته حدود یکسال تشکیل چنین کمیسیون زمان می برد به دلیل اینکه باید آن را به کمیسیون آیین نامه برده و برای تصویب نیاز به دو سوم آرا دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها