مردان ایکس

فروش بین المللی تازه ترین قسمت مجموعه فیلم اکشن و کمیک استریپی «مردان ایکس»، به 150 میلیون دلار رسید. این فیلم در 77 کشور روی پرده سینماهاست.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۵
مردان ایکس

به گزارش جام جم آنلاین ، تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند فروش کلی فیلم در این کشورها تا پایان روز دوشنبه به 200 میلیون دلار خواهد رسید.

کمپانی فوکس قرن بیستم «مردان ایکس: آپوکالیپس» را در حالی در 77 کشور دنیا اکران عمومی کرده، که هنوز در آمریکای شمالی به روی پرده نرفته است.

اهل فن می گویند تا نمایش عمومی این درام ماجراجویانه و ابرقهرمانانه در آمریکای شمالی آغاز شود، فروش بین المللی فیلم به 300 میلیون دلار خواهد رسید.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، تازه ترین قسمت این مجموعه فیلم پرفروش با هزینه بالای 178 میلیون دلاری تهیه شده است. فروش بین المللی فیلم توانسته در اولین روزهای نمایش عمومی، این رقم تولید را نصیب تهیه کنندگانش کند.

فروش خوب و بالای بین المللی فیلم در شرایطی نصیب آن می شود که نمایش عمومی اش در 77 کشور دنیا هنوز به پایان هفته دوم هم نرسیده است.

هفته قبل و در اولین هفته نمایش عمومی بین المللی، این اکشن دلهره آور و کمیک استریپی موفق به یک فروش افتتاحیه بالای 103 میلیون دلاری شد.

برایان سینگر کارگردان فیلم است و بازیگرانی چون جیمز مک آوی، جنیفر لاورنس، مایکل فاسبندر و نیکلاس هولت نقش های اصلی آن را بازی کرده اند.

داستان فیلم در باره موجود پرقدرت عهد کهن به نام آپوکالیپس است که از خوابی چند هزار ساله بیدار می شود. او قصد نابودی کره زمین را دارد.

کاراکترهای ابرقهرمان جوان داستان فیلم، تمام تلاش خود را به کار می گبرند تا نگذارند خواسته آپوکالیپس عملی شود. اما این مبارزه ای بسیار سخت و نفس گیر است.

اهل فن برای «مردان ایکس: آپوکالیپس» پیش بینی فروش بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی و بقیه کشورهای دنیا می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها