تاکنون چنین موردی دیده نشده که هزاران زنبور عسل برای مدت دو روز به بدنه یک خودرو چسبیده و با آن به سفر بروند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۷

به گزارش جام‌جم آنلاین و به نقل از ایندیپندنت، پس از آن‌که ملکه یک کندوی زنبور عسل در صندوق عقب خودرویی گیر افتاد،‌ 20هزار زنبور آن کندو دو روز به تعقیب خودرو پرداختند.

اعضای نگران کندوی زنبورهای عسل به منظور نجات دادن ملکه‌شان، از شهر هاورفورد وست در غرب ناحیه ولز انگلیس با چسبیدن به بدنه وسیله نقلیه سفر دو روزه خود را آغاز کردند.

در بین راه پنج نفر از زنبورداران و رهگذرها با انداختن ملکه زنبورها در داخل یک جعبه مقوایی، ساعت‌ها تلاش کردند تا سرانجام موفق شدند جهت حمل ایمن زنبورها آنها را مجبور سازند که به داخل آن کارتن بروند.

اما با غفلت راننده خودرو، وزش باد شدید دوباره در کارتن را باز کرد و زنبورها آزاد شده و کار تعقیب خودرو از سوی زنبورها ادامه یافت.

خانم هوارث بدون این‌که متوجه ماجرا شود به رانندگی خود ادامه داد و عملیات تعقیب و گریز توسط زنبورها‌ هم ادامه یافت تا این که پس از گذشت دو روز به مقصد رسیدند.

پم بروک شایر یکی از زنبورداران شهر مقصد به نشریه‌های محلی گفت: احتمالا ملکه زنبورها باید به سمت یک خوراکی شیرین در صندوق عقب خودرو جذب شده و در آنجا گیر افتاده باشد.

وی افزود: در طول 30 سال که به کار زنبورداری اشتغال دارم، هرگز به چنین موردی برنخورده‌ام که زنبورهای عسل یک کندو چنین رفتاری از خود نشان دهند و برای من باعث تعجب است که چگونه زنبورها دو روز به تعقیب خودرو ادامه داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها