سه مرد که شب نیمه شعبان زن جوان و دو دختر او را به قتل رسانده بودند، با ردیابی‌های بازپرس جنایی مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه شنبه و در پی گزارش جنایتی هولناک در شهرک باهنر مشهد در دستور تیم جنایی قرار گرفت. دقایقی بعد تیم ویژه قتل به سرپرستی قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد در محل قتل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، قربانیان جنایت آمنه 35 ساله و دختر سه ساله‌اش به نام نجمه هستندکه با جسمی نوک تیز و سنگین مانند تبر به بدن و گردن مادر و فرزند ضربه وارد شده بود.

پیکر نیمه جان دختر شش ساله خانواده به نام نغمه نیز زیر جسد مادر قرار داشت و قاتلان به تصور این‌که نغمه مرده است، محل را ترک کرده بودند.

بررسی صحنه جنایت و نوع قتل نشان داد، اعضای این خانواده قربانی انتقامی کور شده‌اند.

در ادامه بازپرس جنایی به تحقیق از همسر مقتول پرداخت که مرد جوان گفت: آمنه قبل از ازدواج با من سابقه ازدواج داشت. او از ازدواج قبلی خود دو فرزند داشت که نزد پدرشان هستند. با این‌که از من بزرگتر بود، اما قبول کرد که با هم ازدواج کنیم. در این مدت هم مشکلی با هم نداشتیم. حاصل این ازدواج دو دختر شش و سه ساله است. ساعت هشت شب شنبه، همسر و دو فرزندم را مقابل خانه پیاده کرده و به دنبال کاری رفتم. دو ساعت بعد که برگشتم با جسد آنها روبه‌رو شدم.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، بامداد سه‌شنبه از بیمارستان خبر رسید که نغمه نیز بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. پس از اعلام مرگ این دختر به قاضی جنایی مشهد ماموران با تجسس‌های گسترده توانستند ردپای سه آشنای خانوادگی را در این جنایت هولناک کشف کنند.

این سه نفر که با قربانیان نسبت فامیلی دارند، در مشهد و دو شهر دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

بازپرس پرونده دیروز به تحقیق از متهمان پرداخت که آنها به ارتکاب قتل به خاطر کینه‌ای قدیمی اعتراف کردند.

تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها