معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 تهران از راه اندازی کانکس دندانپزشکی ویژه محله هرندی در مدرسه صبح رویش خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۰
راه اندازی کانکس دندانپزشکی رایگان در محله هرندی

به گزارش جام جم آنلاین ، محمدعلی قندهاری نیا گفت: در ادامه برنامه های این منطقه در حوزه سلامت و ارائه خدمات درمانی به شهروندان ساکن محله هرندی به ویژه به اقشار آسیب پذیر و محروم این محدوده؛ با رایزنی هایی که با دست اندرکاران حوزه سلامت به ویژه مجموعه خیریه پزشکان و دانشجویان انجام شد، اولین کانکس دندانپزشکی محله هرندی به صورت صددرصد رایگان در مدرسه صبح رویش فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: خوشبختانه با صحبت هایی که با مجموعه های درمانی خیریه در خصوص ارائه خدمات پزشکی و سلامت داشتیم، بسیاری از پزشکان، اساتید دانشگاه و دانشجویان پزشکی داوطلب ارائه خدمات درمانی به مردم محله هرندی و اقشار آسیب پذیر منطقه 12 داشتند.

قندهاری نیا با بیان اینکه خدمات دندان پزشکی محله هرندی توسط یکی از انجمن های خیریه پزشکان تحت عنوان «نوآوران فضیلت» ارائه می شود، بیان کرد: این کانکس مجهز به امکانات دندان پزشکی است و اساتید و پزشکان به صورت داوطلبانه درمان خیرانه انجام می دهند.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی های انجام شده این کانکس فعالیت خود را آغاز و ابتدا دانشجویان اقدام به معاینه کامل دندان دانش اموزان مدرسه صبح رویش نموده و پزشکان و اساتید دانشگاه برای ارائه خدمات درمانی پیشرفته تر مانند پر کردن دندان ها و... اقدامات درمانی خود را به مردم محله هرندی و دانش آموزان ارائه خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا قبل از ماه مبارک رمضان دندان های تمامی دانش اموزان مدرسه صبح رویش معاینه شود، یادآور شد: همچنین قراراست بعد از ماه مبارک رمضان نیز کانکس چشم پزشکی در محله هرندی و مدرسه صبح رویش ایجاد شود تا خانواده هایی که نیاز دارند، بتوانند از خدمات خیرخواهانه اطباء چشم پزشک بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه انجام کارهای خیرخواهانه در حوزه سلامت در کانکس هایی که برای این موضوع در نظر گرفته شده است، دائمی نخواهد بود، تاکید کرد: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت، مرکز جامع سلامت محله هرندی با کمک وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شده است که در این مرکز خدمات درمانی به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
به گفته محمدعلی قندهاری نیا؛ فعالیت مرکز جامع سلامت محله هرندی به عنوان یک پروژه دائمی و بلند مدت مانع از حوزه داوطلبانه انجمن های درمانی خیر در این محله برای ارائه خدمات در حوزه سلامت نخواهد شد.

مینا مولایی - گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها