دختر کاراته‌کا قید تیم ملی و قهرمانی جهان را زد

رضازاده: از ترس مصدومیت خداحافظی کردم

الهه رضا‌زاده، کاراته‌کای سابق تیم ملی بانوان از ترس مصدومیت، رفتن را به ماندن ترجیح داد. او که از کاراته کاهای با تجربه و مدال‌آور بود، با تصادفی که سال قبل داشت و ترس از مصدومیت دوباره قید انتخابی تیم ملی و رقابت‌های جهانی اتریش را زد.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۸

دختر عشق کاراته که سال قبل برنز قهرمانی آسیای ژاپن را گرفته، اما بالاخره تردید را کنار گذاشت. خودش می‌گوید: تا آخرین لحظه برای ماندن در تیم ملی و شرکت در مسابقه انتخابی مردد بودم، اما بالاخره تصمیم خود را گرفتم .با این‌که عاشق کاراته‌ام از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، چرا که برای نتیجه خوب در رقابت‌های جهانی اتریش قطعاً تمرینات تیم ملی سخت می‌شود.

او که با تصادف سال پیش، گردنش مشکل دارد نمی‌خواهد وضعیتش بدتر شود: «گردنم به خاطر تصادف سال قبل هنوز مشکل دارد و به دلیل ترس از آسیب دوباره، خداحافظی را به ماندن ترجیح دادم.» شاید ترس مهم‌ترین دلیل دختر کرمانی برای کناره‌گیری از تیم ملی بود، اما رضازاده مشکلات دیگری هم دارد: «بعد مسافت کرمان تا تهران، هزینه‌های بالا، زندگی متاهلی و... هم در تصمیم گیری‌ام تاثیرگذار بود.»

ملی‌پوش سابق کاراته علاوه بر مدال برنز قهرمانی آسیا، مدال نقره دانشجویان جهان، مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی و دو مدال نقره و برنز جام باشگاه‌های آسیا را نیز مهم‌ترین افتخاراتش می‌داند. او نمی‌خواهد مبارزه را برای همیشه ببوسد: تمریناتم را ادامه می‌دهم و شاید در بعضی از مسابقات کاراته و حتی لیگ مبارزه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها