مدیر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل در نشست خبری با رسانه‌های گروهی در حمایت از حضور کی‌روش در تیم ملی ایران گفت که تیم‌های رقیب ما همواره از مربیان خارجی بزرگ استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۴
پیروانی: هیچ‌گاه برای تیم ملی شرط نگذاشتم

به گزارش جام جم ورزشی ، افشین پیروانی درباره اینکه آیا پس از استعفا از حضور در سمت مدیر تیم‌ملی، قصد ادامه همکاری دارد یا نه؟ گفت: اگر استعفا داده بودم به این دلیل بود که چون با کی‌روش آمده بودم به لحاظ اخلاقی با رفتن او باید از تیم می‌رفتم. من قراردادی نداشتم ولی تعهد داشتم. من به عنوان نماینده ایرانی ها با کی روش دست "یا علی" داده بودم و کار قشنگی نبود اگر کار را رها می‌کردم. من هیچ‌گاه برای تیم ملی شرط نگذاشتم و اگر در آن مقطع من و کی روش استعفا دادیم برای کمبودها بود.

مدیر تیم‌ملی فوتبال ادامه داد: من سه نکته را بگویم و امیدوارم به کسی بر نخورد. اول اینکه تیم‌های رقیب ما از مربیان بزرگی استفاده می‌کنند. شاید به برخی مربیان ما بر بخورد ولی ببینید که چین و قطر از مربیان بزرگی استفاده کرده‌اند و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری به دنبال پیشرفت هستند. من بازیکن بوده‌ام و می‌دانم اگر در چمن خوب کار بکنید، بازی شما فرق می‌کند. از طرفی بازیکنان بزرگ خارجی هم موثر هستند. حضور آنها در سایر بازیکنان اثر گذار است. اگر من یک روز استعفا دادم برای این بوده که به تیم ملی توجه کنند. تیم ملی نیاز به حمایت دارد. نمی شود بدون امکانات کاری کرد. بیایید دست به دست هم بدهیم، باشگاه‌ها بیایند همکاری کنند.

پیروانی اضافه کرد: جام جهانی ما از 2016 آغاز می شود و ما مثل فرانسه و ... نیستیم که همیشه جام جهانی برویم. ما ایرانیم و یکی در میان جام جهانی رفته‌ایم. بیایید حمایت کنیم از کی‌روش و تیم ملی تا به جام جهانی برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها