دزدان سریالی خانه‌ها وقتی با مقاومت زن صاحبخانه رو‌به‌رو شدند، او را با ضربه‌های چاقو تا یک قدمی مرگ بردند.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۴

به گزارش جام‌جم، در آخرین روزهای فروردین امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی زنجان از دستبرد به خانه‌اش در یکی از مجتمع ‌های مسکونی خبر داد. تحقیقات پلیس نشان می‌داد که درورودی آپارتمان تخریب شده و طلا، پول و کارت‌های عابربانک به همراه رمزش به سرقت رفته است .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد از این ماجرا خانواده‌ای با پلیس تماس گرفته و از دستبرد خونین سارقان به خانه‌شان خبردادند. ماموران با حضور در این خانه مشاهده کردند زن صاحبخانه با ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده و کف اتاق افتاده است. او به بیمارستان منتقل شد که چند روز بعد به طور معجزه‌آسایی زنده ماند.

ماموران به تحقیق از وی پرداختندکه معلوم شد او زمانی که به خانه آمده متوجه حضور سارقان شده است. سپس با سارقان درگیر شده که توسط یکی از آنها زخمی شده و تا یک قدمی مرگ پیش رفته است. در ادامه افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی درباره سرقت خانه‌هایشان مطرح کردند.

سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته یکی از سارقان فراری در باغی در اطراف زنجان شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: دزد سابقه‌دار در بازجویی‌ها اعتراف کرد با همدستی سه نفر از دوستانش به خانه‌ها در شهر زنجان و استان‌های تهران و البرز دستبرد زده است.

وی اضافه کرد: با اعتراف متهم، دو روز پیش سه همدست فراری او در استان تهران دستگیر شدند. این افراد هم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها