مدیر نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت (ایران هلث) از حضور70 شرکت اروپایی، ژاپنی وکره‌ای برای سرمایه‌گذاری به منظور ساخت بیمارستان و توسعه تجهیزات پزشکی در ایران خبر داد و گفت: بسیاری از این هیات‌های تجاری و نمایندگان شرکت‌های اروپایی برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث شرکت می‌کنند که قرار است با تجار ایرانی مذاکراتی انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۲

به گزارش جام‌جم، دکتر حسین سلمانزاده افزود: همزمان با برپایی نمایشگاه ایران هلث قرار است به طور ویژه هیات‌هایی از ژاپن، کره و هند از این نمایشگاه بازدید کنند و در قالب سرمایه‌گذاری جلساتی با مقامات و تجار ایرانی داشته باشند که در راس آنان هیاتی از شرکت «جترو»ی ژاپن قرار دارد.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه، شرکت‌های تجهیزات پزشکی از کشورهای سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، چک، کره جنوبی، چین، تایوان، هند و ترکیه شرکت دارند.

سلمانزاده یادآور شد: با توجه به این‌که توسعه صادرات یکی از اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود، در نمایشگاه امسال هیات‌هایی از کشورهای سوریه، عراق، لبنان و آذربایجان حضور دارند تا در زمینه توسعه صادرات تجهیزات پزشکی کشورمان به این کشورها با مقامات و تجار ایرانی رایزنی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، حضور شرکت‌های داخلی جدید در حوزه تجهیزات پزشکی و دانش‌بنیان بسیار چشمگیر است.

سلمانزاده اظهارکرد: قرار است برای اولین بار، فرصتی فراهم شود تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند محصولات خود را با یارانه خرید در اختیار دانشگاه‌ها و مراکز دولتی قرار دهند که با این تمهید انتظار می‌رود شاهد استقبال بسیار چشمگیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه باشیم.

وی ادامه داد: هدف از برپایی نمایشگاه‌های سالانه ایران هلث به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای فناوری روز دنیا در حوزه صنعت سلامت است.

سلمانزاده، ارتقای خدمات در حوزه گردشگری سلامت و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان را از دیگر اهداف نمایشگاه‌های ادواری ایران هلث برشمرد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، نخبگان حوزه صنعت سلامت برای اولین بار حضوری پررنگ دارند.

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث، مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی پزشکی کشور است که از 26 تا 29 اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها