نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اقدام هیات ایرانی را برای شرکت در مذاکرات پیرامون حج علیرغم انگشت نگاری اشتباه دانست و افزود: تیم مذاکره کننده می بایست اجازه انگشت نگاری نداده و به کشورمان باز می گشت.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۳
هیات ایرانی نباید اجازه انگشت نگاری در عربستان را می داد/ عربستان قصد تحقیر داشته است

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین ، با اشاره به انگشت نگاری عربستان از هیات مذاکره کننده حج ایرانی گفت: هیات مذاکره کننده نباید اجازه انگشت نگاری می داد به دلیل اینکه این اقدام نشان دهنده این است که عربستان امسال قصدی برای برگزاری حج ایرانیان ندارد.

وی اقدام هیات ایرانی را برای شرکت در مذاکرات علیرغم انگشت نگاری اشتباه دانست و افزود: تیم مذاکره کننده می بایست اجازه انگشت نگاری نداده و به کشورمان باز می گشت.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با تاکید بر اینکه با وجود انگشت نگاری نیازی به ادامه مذاکرات با عربستان نبود اظهار داشت: تیم ایران تیمی سیاسی است و ویزا گرفته و با ویزا وارد عربستان شده بود بنابراین دیگر نیازی به انگشت نگاری نبود؛آنها قصد تحقیر تیم ایرانی را داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس معتقد است: در صورت فراهم نبودن شرایط لازم و عدم وجود عزت در حج امسال بهتر است در مراسم حج امسال شر کت نکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
امید
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
۰
۰
مرگ بر رژیم آل سعود فاسد
علی
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
۰
۰
نماینده محترم عین واقعیت رابیان داشته .
فرزاد
-
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
۰
۰
تا كی باید ایران و ایرانی تحقیر بشه؟؟؟ نظر نماینده محترم اردبیل قابل تحسین است .
بهروز
-
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
۰
۰
سلام.ایاهئیت ایرانی قبل ازانگشت نگاری موضوع را به اطلاع مسئولین وزارت خارجه كشورمان رسانده وازتهران كسب تكلیف نموده اندیاخیر؟اخر چگونه چنین شرطی راپذیرفته اند!!!دولتمردان جنایتكارواحمق عربستان مانند بچه هایی كه از بزرگترشان الگومی گیرندو دربازیهای كودكانه خودرا جای انها فرض می كنندرفتارسیاسی وحتی نظامی امریكایی ها را عیناتقلید میكنند وخود رامسخره دنیاكرده اند .بنظرمن بعنوان یك ایرانی بایداعضاءهیئت مذكورویاهرمسئول دیگری كه درقبول شرط انگشت نگاری دخیل بوده است سریعاازكاربركنار و بدون هیچگونه اغماضی نیزبا انهابشدت برخورد شود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها