کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس، در آستانه بازی با راه آهن، هیجان زیادی دارد. او که امسال در این تیم خوش درخشیده و حتی توانسته به تیم ملی راه یابد، درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می‌گوید: «من معتقدم ما شانس اول قهرمانی هستیم. باور کنید روح هادی نوروزی در کنار تیم ماست و شک ندارم در نهایت قهرمان لیگ برتر می‌شویم.»
کد خبر: ۹۰۴۰۳۳

کامیابی‌نیا درباره استقلال خوزستان و شانس آن تیم برای قهرمانی در لیگ برتر، چنین نظر می‌دهد: «تیم آقای ویسی هم انصافا خوب نتیجه گرفته است. تیم یکدل و یکدستی هستند و امسال فراز و نشیب نداشته‌اند، ولی همه قبول کرده‌اند که پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام داده است. تیم ما مستحق قهرمانی است، نه این که آنها نباشند. استقلال خوزستان هم خوب بازی می‌کند ولی پرسپولیس بازی‌های زیباتری انجام داده. امیدوارم بتوانیم روز جمعه قهرمان شویم. برای ما روز خیلی مهمی است.»

کمـــال درباره تقابل با تیم راه‌آهن که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، توضیح می‌دهد: «راه آهن چیزی برای از دست دادن ندارد.این تیم برای این که در لیگ برتر بماند، باید مقابل ما نتیجه بگیرد. همین موضوع کارمان را سخت می‌کند.»

او البته به حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه اشاره می‌کند: «هواداران امسال حتی وقتی در رده‌های پایین جدول بودیم از تیم حمایت کردند و به ما روحیه دادند. قطعا در بازی راه آهن هم از پرسپولیس همه جوره حمایت می‌کنند. آنها باشند دیگر بهانه‌ای برای قهرمان نشدن نداریم. می‌خواهیم قهرمان شویم و این جام را همراه هواداران به هادی نوروزی و خانواده‌اش تقدیم کنیم.»

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره شایعه شل بازی کردن راه‌آهنی‌ها و بحث‌هایی که در فضای مجازی پیش آمده، می‌گوید: «به این شایعات عادت کرده‌ایم. توجهی به آن نداریم. راه آهن برای سقوط نکردن مقابل ما قرار می‌گیرد. هیچ باشگاهی حاضر نیست برای قهرمانی یک تیم باعث سقوط خودش شود.

راه آهن قطعا با تمام وجود برابر پرسپولیس بــازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها