بازی بین استقلال تهران و پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال است که طرفداران زیادی دارد. هر دو تیم، طرفداران متعصبی دارند که برای تیم‌ مورد نظر خود تبلیغات زیاد و گاهی متفاوتی می‌کنند. یکی از تبلیغات متفاوت را می‌توان در نمایشگاه گل تهران دید که برد 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در یک گلدان گل دیدنی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۴

پوتین دست به چوب شد

جام: پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نیمه‌دوم مسابقه لیگ هاکی شبانه روسیه بین تیم‌های «ستارگان این لیگ» و «تیم ملی لیگ هاکی شبانه» به میدان رفت.

نیلوفر آمازونی

برگ غول پیکر نیلوفر آبی رودخانه آمازون می‌تواند به حدی رشد کند که برگ آن تا دو متر قطر داشته باشد و وزنی بیش از 50 کیلوگرم را تحمل کند. یک کودک می‌تواند بدون ترس روی برگ یکی از این گل‌ها بنشیند و از زیبایی رودخانه و گل‌های نیلوفر لذت ببرد.

احترام عجیب کره‌ای‌ها به والدینشان

مشرق:‌ دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر دایجئون کره‌جنوبی در روز «والدین» پای پدر و مادرشان را در ظرفی مخصوص می‌شویند تا با این روش از آنها قدردانی کنند.

ساخت کشتی نوح (ع) در آمریکا

الف: قرار است پارکی با سرمایه 150 میلیون دلار در ایالت کنتاکی آمریکا ساخته شود که به گفته مسئولان بزرگ‌ترین پارک تفریحی‌ـ مذهبی جهان محسوب می‌شود. قسمتی از این پارک را نمونه‌ای از کشتی حضرت نوح (ع) تشکیل می‌دهد که در اندازه واقعی و به طول 152 متر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها