وزارت بهداشت تاکید کرد

درمان رایگان مصدومان ترافیکی

رییس انجمن جراحان پلاستیک کشور خبر داد:

درمان رایگان قربانیان اسیدپاشی توسط فوق تخصص های جراحی پلاستیک

رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: افرادی که دچار اسیدپاشی شده اند، بدون هیچ محدودیتی توسط 300 فوق تخصص جراحی پلاستیک در کشور، در بیمارستان های دولتی و خصوصی، به صورت رایگان درمان می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۴
درمان رایگان قربانیان اسیدپاشی توسط فوق تخصص های جراحی پلاستیک

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر ابوالحسن امامی روز شنبه در نشست خبری چهلمین کنگره جامعه جراحان پلاستیک ایران اظهار کرد: 300 جراح فوق تخصص پلاستیک در کشور وجود دارند که عضو انجمن جراحان پلاستیک هستند و در این اقدام انسان دوستانه تقبل کرده اند که برای درمان این گونه بیماران حق العمل جراحی دریافت نکنند.
وی افزود: در حوادثی مانند اسیدپاشی امکان برگشت ظاهر اندام به حالت اولیه وجود ندارد اما ما تلاش می کنیم وضعیت جسمی افراد دچار اسیدپاشی شده را به شرایطی برگردانیم که بتوانند زندگی راحتی داشته باشند.

درمان رایگان بیماران دچار سوختگی در بیمارستان های مطهری و حضرت فاطمه (س)


دکتر مصطفی دهمرده ای، رییس بیمارستان سوانح سوختگی مطهری نیز در این نشست اعلام کرد: بیمارانی که دچار سوختگی می شوند و یا قبلا دچار سوختگی شده اند، می توانند بدون پرداخت فرانشیز با مراجعه به بیمارستان مطهری یا حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت رایگان درمان شوند.
وی افزود: این طرحی است که متخصصان این دو بیمارستان با همکاری انجمن های حمایت از بیماران سوخته و جراحان پلاستیک اقدام به انجام آن کرده اند و تنها شرط بهره مندی از تسهیلات این است که بیمار ایرانی باشد، دفترچه بیمه داشته باشد و همچنین استطاعت مالی برای پرداخت هزینه نداشته باشد.
به گفته وی، سالانه 150 تا 200 هزار مورد سوختگی در کل کشور رخ می دهد که از این تعداد 25 هزار مورد بستری می شوند.
دهمرده ای افزود: سوختگی سیزدهمین عامل مرگ و میر در ایران به شمار می رود و سالانه دو تا سه هزار مورد در اثر سوختگی جان خود را از دست می دهند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها