شاید آخرین بازی مهم پپ گواردیولا در بایرن مونیخ همین باشد. شاید هم بایرن با صعود به فینال، در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان با مرد اسپانیایی خداحافظی کند. پاسخ این دو مورد مهم، امشب مشخص می شود؛ با شادی یکی از دو تیم بایرن مونیخ یا اتلتیکو مادرید در آلیانس آره نای شهر مونیخ.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۸

اولین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، قبل از رویارویی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب معرفی می شود. آنچه جذابیت های تقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را دوچندان می کند نتیجه ای است که در پایان بازی رفت روی اسکوربورد ورزشگاه ویسنته کالدرون رقم خورد؛ یک بر صفر به سود اتلتیکو.

بایرن در آن بازی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، اما در نهایت تیمی که دروازه‌اش را بسته نگه داشت اتلتیکو بود. حالا خیلی‌ها شانس تیم دیگو سیمئونه را برای صعود به فینال بیشتر از تیم پپ گواردیولا می‌دانند. قرمز و سفیدها با یک تساوی فینالیست می‌شوند، هرچند شکست 2 بر یک یا 3 بر 2 هم می تواند این تیم را برنده نهایی بازی امشب کند. آنچه برای هواداران بایرن همچون کابوس می‌ماند این است که دروازه مانوئل نویر در این بازی باز شود. در اینصورت باواریایی‌ها مجبور هستند 3 گل به اتلتیکو بزنند؛ کاری که هیچ یک از حریفان اتلتیکو در 20 بازی اخیر این تیم موفق به انجامش نشدند، حتی رئال مادرید و بارسلونا.

این موضوع دغدغه‌های گواردیولا را دوچندان می کند. تیم او علاوه بر این‌که باید از دفاع نفوذناپذیر اتلتیکو عبور کند، باید مراقب ضدحملات اتلتیکو هم باشد. شاگردان پپ گواردیولا امیدوار بودند این هفته با کسب پیروزی خانگی برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ و مسجل کردن چهارمین قهرمانی متوالی‌شان در بوندس‌لیگا، برای پذیرایی از شاگردان دیه‌گو سیمئونه روحیه‌ای مضاعف بگیرند اما حریف سرسخت‌شان باج نداد تا بازی با تقسیم امتیازات خاتمه یابد و انتظار باواریایی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی یک هفته دیگر تمدید شود. البته همان شب گواردیولا اعتراف کرد تمام تمرکز تیمش روی بازی سه‌شنبه بوده است تا در مقابل اتلتیکو پیروز شوند.

برخلاف بایرن‌مونیخ که با قبول یک تساوی خانگی و قبول شکست در بازی رفت، خودش را برای دور برگشت رقابت‌ها آماده کرده است، حریف اسپانیایی این تیم دلایل زیادی برای خوشبین بودن به صعود به فینال دارد، افتخاری که دو سال پیش نیز آن را تجربه کرد. اتلتیکو در ابتدای هفته جاری در یک بازی خانگی در هفته سی‌و‌ششم لالیگا ـ دیداری که در آن سیمئونه به هفت بازیکن کلیدی تیمش استراحت داد تا برای سفر به آلمان آماده بمانند ـ موفق شد رایو وایکانو را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و همچنان شانه‌به‌شانه بارسلونا و رئال‌مادرید برای فتح لالیگا حرکت کند.

حال باید دید بایرن همان‌طور که مهاجم تیمش، مولر عنوان کرده می‌تواند مقابل اتلتیکو آتش بازی راه بیندازد یا پپ با خاطره‌ای تلخ این تیم را به مقصد منچسترسیتی ترک خواهد کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها