دادستان مشهد و معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: خواستار برخورد محکم با متهم پرونده «اعظم» شده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۱

سیدامیر مرتضوی درباره مصاحبه منتشر شده در برخی رسانه‌ها که منتسب به شوهر اعظم شده بود، اظهار کرد: این فرد اجازه مصاحبه ندارد، امکان دارد این مصاحبه‌ به صورت نقل قول از جانب بستگان این متهم باشد یا مصاحبه‌کننده در راهروهای دادسرا توانسته با او صحبت کند که احتمال این مورد نیز بسیار کم است.

چرا همسرم را آزار دادم

مرد جوان با انتقال به مجتمع شهید بهشتی مشهد، به سرپرست مجتمع درباره انگیزه‌اش از شکنجه اعضای خانواده‌اش گفت: همسرم دختردایی من بود که پس از جدایی دایی و زن دایی‌ام، مادربزرگم او را بزرگ کرد. ما بعد از ازدواج به مشهد آمدیم و تمام بدبختی من از آنجا شروع شد. در این شهر با افرادی آشنا شدم که رفت و آمد با آنها مرا به سمت اعتیاد کشاند و وقتی به خودم آمدم، متوجه شدم به شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام.

وی ادامه داد: من هر وقت عصبانی می‌شدم همسرم را کتک می‌زدم اما از چند ماه قبل برادرزنم او را تشویق کرد که از من شکایت کند. همسرم نیز بعد از هر کتک به کلانتری می‌رفت و شکایت می‌کرد. این کار او باعث شد در خانه زندانی‌اش کنم. البته او را در یکی از اتاق‌ها زندانی کرده بودم. بتازگی یک شماره روی کتاب دخترم پیدا کرده بودم که باعث شد به او شک کنم. آخرین بار هم او با چاقو به من حمله کرد که من هم روی دستش خراش انداختم. یک بار هم تصور کردم یکی از دوستانم در خانه من موادمخدر جاساز می‌کند و همسرم هم از موضوع مطلع است. به همین دلیل همسرم را داخل جعبه‌ای فلزی گذاشتم و زیر آن گاز روشن کردم تا جای موادمخدر را بگوید.

مادر و فرزندان کنار هم

فرشته سلجوقی، مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان رضوی نیز دیروز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این‌که دختران پنج و هشت سال دارند، به مرکز شبانه‌روزی ارجاع داده شدند و شب‌ها در کنار مادر بودند، اما در پی گفت‌وگو با مدیرکل بهزیستی و معاون امور اجتماعی این اداره‌کل، مقرر شد امکانات لازم برای حضور فرزندان به صورت 24 ساعته کنار مادر فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها