کارگردان مجموعه «سرزمین کهن» با اشاره به تغییرات این سریال در فاز سوم عنوان کرد که جز شهاب حسینی چند بازیگر دیگر هم تغییر کردند که بخشی از این تغییرات به‌دلیل توقف تولید و پخش بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۷

کمال تبریزی در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به حضور آرش مجیدی در فاز سوم سریال «سرزمین کهن» که به جای شهاب حسینی آمده، درباره تغییر بعضی از بازیگران در این مجموعه گفت: زمانی که ما به فاز دوم سریال وارد شدیم طبیعتا بیشتر بازیگران به‌دلیل گذشت زمان و بالا رفتن سن و سال تغییر کردند، چون یک مقطع ده تا 15 ساله از این زمان می‌گذشت و در فاز سوم هم همین اتفاق رخ داد.

به گفته تبریزی، بجز شهاب حسینی، تعداد دیگری از بازیگران این سریال نیز تغییر کرده‌اند. این کارگردان با تاکید بر این‌که این تغییرات به‌خاطر شهاب حسینی نبود، گفت: ما بیشتر بازیگران را تغییر دادیم تا بتوانیم به موقعیت دقیق‌تری برسیم و شکل و شمایل افرادی که به فاز سوم می‌آیند با گذر زمان برای مردم طبیعی باشد.

کارگردان سریال «سرزمین کهن» اضافه کرد: چند بازیگر دیگر هم در این فاز تغییر کردند، سعید راد به جای فرهاد قائمیان آمد و پریوش نظریه به جای هنگامه قاضیانی بازی می‌کند. گلچهره سجادیه هم به این سریال اضافه شده و ممکن است بابک حمیدیان نیز به جمع بازیگران این سریال بپیوندد. البته نیکی کریمی به این دلیل که توانستیم با گریم چهره او را تغییر دهیم، همچنان با ما خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها