عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نهم با اشاره به اینکه مقصر این ماجرا هردولتی که باشد طرح مسئله از طرف دولت فعلی اشتباه بوده است گفت: طرح این موضوع در داخل کشور و به دنبال مقصر داخلی گشتن موجب کوچک شدن ستیزه جویی آمریکا می شود.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۵
انتقاد توکلی از دولت درباره مصادره دو میلیارد دلار از دارایی ایران / چرا پیگیری نکردید؟!

احمد توکلی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به حواشی پیش آمده درباره مصادره دو میلیارد دلار از دارایی های ایران در آمریکا و اظهارات رییس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه سهل انگاری دولت گذشته موجب به وجود آمدن چنین مشکلی شده است گفت: مقصر این ماجرا هردولتی که باشد طرح مسئله از طرف دولت فعلی اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که دشمن قهار، سلطه طلب، دروغگو و بدعهد از یکطرف می گوید برجام را اجرا می کنم اما از طرف دیگر فشارها را بر کشورمان حفط می کند مسئولان داخلی نباید اینگونه اظهارات را مطرح کنند.

نماینده مردم تهران معتقد است طرح این موضوع در داخل کشور و به دنبال مقصر داخلی گشتن موجب کوچک شدن ستیزه جویی آمریکا می شود.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نهم با اشاره به اینکه مطرح کردن مقصر در داخل کشور به ضرر منافع ملی است تصریح کرد: قطعا در چنین وضعیتی وزرای احمدی نژاد نیز به دفاع از خود برخواهند آمد و ادامه آن، ضرر را بیشتر می کند.

توکلی گفت: متاسفانه شروع موضوع اشتباه بود و هر چه ادامه یابد اذهان بیشتر متوجه دعوای داخلی می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه در دولت برای پیگیری برداشت آمریکا از اموال ایران گفت: کار صحیح همین است و بهتر بود دولت از ابتدا تحمل می کرد و پس از پیگیری موضوع گزارش آن را به مردم ارایه می داد و اگر حرفی در مورد قاصر یا مقصر داشت بعد از استیفای حق ملت از غارتگر مدرن مطرح میکرد.

توکلی گفت: اظهار نظربی موقع و بدون توجه به مصالح ملی قدرت دولت را برای زنده کردن حق مردم کاهش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها