مدیر کل دفتر صنایع فلزی وزارت صنعت:

اختصاص یک میلیون کارت خرید کالا به ۳ گروه جمعیتی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

زمان افزایش حقوق مستمری‌ بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح بیمه عمر مستمری‌ بگیران آخرین اخبار از میزان افزایش حقوق آنها در سال ۹۵ را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۱

زمان افزایش حقوق مستمری‌ بگیران

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح بیمه عمر مستمری‌ بگیران آخرین اخبار از میزان افزایش حقوق آنها در سال ۹۵ را اعلام کرد.

دکتر سیدتقی نوربخش با اشاره به تامین منابع لازم برای بیمه عمر مستمری بگیران تأمین اجتماعی، اظهار داشت: این سازمان حق بیمه عمر مستمری بگیران را پرداخت می‌کند و پس از فوت هزینه بیمه عمر به بازماندگان پرداخت می‌شود.

وی افزود: طرح بیمه عمر مستمری بگیران از اردیبهشت اجرا می‌شود، البته از حقوق آنها مبلغی کسر نمی‌شود و این رقم را سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران در سال 95، گفت: این موضوع باید به تأیید هیئت دولت برسد و در اردیبهشت این موضوع تأیید خواهد شد.

نوربخش با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق مستمری‌ بگیران براساس میزان افزایش مستمری بازنشستگی کارکنان دولت تعیین می‌شود، عنوان کرد:‌ میزان افزایش حقوق مستمری‌ بگیران قطعاً از نرخ تورم بالاتر خواهد بود.
منبع: تسنیم

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها