پرونده قتل پسر ایرانی توسط اتباع افغان پس‌از ده سال با شکایت خانواده جوان گمشده‌ای که شبیه مقتول است، وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۲

به گزارش جام‌جم، اوایل اردیبهشت سال 85 بود که کارگرانی برای سرکشی به یک پروژه ساختمانی در اطراف میدان صادقیه رفتند. کارگران با کنار زدن شن‌ها و نزدیک شدن به دهانه چاه، بوی تعفن احساس کردند. زمانی که به کنکاش بیشتر در آنجا پرداختند، جسد مردی را که داخل نایلون پیچیده شده بود، یافتند .

باحضور پلیس و تحقیق از کارگران برای مشخص شدن هویت مقتول و رازگشایی از این جنایت، ماموران به کارگر افغان که نگهبان پروژه ساختمانی بود، مشکوک شدند. او با هماهنگی قضایی بازداشت شد و در بازجویی پلیسی اعتراف کرد چندی پیش با همدستی یکی از هموطنانش مرد جوان را کشته و جسدش را به چاه انداخته‌اند. سپس پول‌هایش را دزدیدند. در ادامه تحقیقات همدست او نیز دستگیر شد. . متهمان روانه زندان شدند. از آن روز تا به حال تلاش تیم جنایی برای شناسایی هویت قربانی به نتیجه‌ای نرسیده است. حتی انگشت‌نگاری و بررسی آلبوم افراد گمشده در طول چند سال گذشته هم، هویت قربانی را فاش نکرده است. چند روز پیش تصویر مقتول در روزنامه چاپ شد تا اگر کسی از هویت او اطلاع دارد، به پلیس خبر دهد. تحقیقات برای رازگشایی از هویت مقتول ادامه داشت تا این که روز دوشنبه مردی در حالی که می‌گریست و روزنامه‌ای به دست داشت، وارد شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران شد و به بازپرس آرش سیفی گفت تصویر مقتول چاپ شده در روزنامه به احتمال زیاد متعلق به پسر ناپدید شده‌اش به نام فرهاد باشد. او گفت: پسرم اوایل مهر سال 84 برای انجام کاری از خانه‌مان در یکی از محله‌های تهران خارج شد و دیگر بازنگشت. از آن موقع در جست‌وجوی او هستیم اما موفق نشدیم. اما همچنان امید به یافتن وی داشتیم. چند روز پیش به طور اتفاقی روزنامه را خواندم و عکس پسر کشته شده را که هویتش نامشخص بود دیدم. زمانی که این عکس را به خانواده‌ام نشان دادم، همگی احتمال دادیم او پسر ناپدید شده‌ام باشد . با گفته‌های این مرد، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این باره را در پلیس آگاهی صادر کرد . پدر فرهاد به خبرنگار ما گفت: درخواست کردم از طریق آزمایش دی.ان.ای مشخص کنند که این مقتول مجهول‌الهویه پسرم است یا نه؛ تا من و خانواده‌ام از این بلاتکلیفی خارج شویم. مادرش سال‌هاست چشم به در دوخته و در انتظار فرهاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها