پیرو درج مطلبی در صفحه 16 روزنامه جوان مورخ یکشنبه 29 فروردین 1395 با عنوان «رسانه ملی، جانبازان را به بازیگران سینما فروخت» اداره‌کل روابط‌عمومی رسانه ملی توضیحاتی را به‌عنوان پاسخ شبکه سه سیما ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۷۶

در این جوابیه آمده است: درخصوص پوشش کامل مراسم قدردانی از 29 جانباز سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های شهدا به اطلاع می‌رساند با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده با مدیر روابط عمومی نیروی زمینی ارتش و مسئولان محترم هماهنگی مراسم، مقرر شده بود به‌دلیل زمان‌بندی ورود تیم‌ها و پخش آگهی بازرگانی و ...، مراسم ویژه قدردانی از ساعت 16 و 15 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه به مدت 15 دقیقه انجام شود و مراسم اهدای گل توسط بازیکنان و کادر فنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز با ورود بازیکنان به زمین صورت گیرد. اما متأسفانه علی رغم هماهنگی به‌عمل آمده، فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش، با تاخیر یعنی در ساعت 16 و 40 دقیقه وارد ورزشگاه شدند و مراسم، دقایقی پس از ورود ایشان تقریبا همزمان با پخش آگهی‌های بازرگانی از ساعت 16.41.36 تا 16.51.37 آغاز شد. پخش آگهی‌ها نیز طبق جدول زمان‌بندی برنامه (کنداکتور) و بر اساس هماهنگی قبلی و تعهد سازمان به صاحبان آگهی‌ها انجام گرفت و پس از آگهی‌های بازرگانی نیز ادامه مراسم پخش شد.

از سوی دیگر باید یادآور شد که مراسم اهدای گل توسط بازیکنان به جانبازان و خانواده معظم شهدا از طرف سازمان لیگ لغو شده بود که پس از پیگیری‌های مکرر صداوسیما، مدیر روابط‌عمومی نیروی زمینی ارتش اعلام کرد؛ علی رغم هماهنگی‌های قبلی و پیش‌بینی لازم، متاسفانه سازمان لیگ این مراسم را لغو کرده که در حال پیگیری از فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. یادآور می‌شود که در سنوات گذشته، تمامی مراسم‌های فرهنگی و ارزشی در مناسبت‌های مختلف در ورزشگاه‌ها قبل از مسابقات فوتبال با هماهنگی به نحو احسن پوشش داده شده است. در ضمن برنامه‌ریزی لازم برای پخش گزیده مراسم فوق در برنامه پربیننده نود نیز انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها