خشم بیش از حد تماشاگران باعث حمله به فرزاد مجیدی و پرویز مظلومی در تمرینات امروز این تیم شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۸
خشم هواداران استقلال از مظلومی و مجیدی/ آبرویمان رفته، حتی نمی‌توانیم به محل کارمان برویم

به گزارش جام جم ورزشی ، در حالی که پرویز مظلومی قصد وارد شدن به مجموعه آزادی را داشت با اعتراض تند مشوقین روبرو شد اما کار به اینجا ختم نشد. وقتی آن‌ها فرزاد مجیدی را دیدند با عصبانیت به سمت وی رفتند که سرپرست تیم استقلال وقتی دید لیدرها خیلی عصبانی هستند با سرعت محوطه مجموعه ورزشی را ترک کرد و حتی به محل تمرین هم نرفت. در این بین ظاهرا مجیدی با خودروی خود به یکی از لیدرها برخورد کرده که این اتفاق مقابل چشمان مظلومی رخ داد و خشم مشوقین استقلال را در پی داشت.

با پادر میانی برخی بازیکنان جو موقتا آرام شد. تماشاگران در تمرین حضور پیدا کردند اما پس از حضور دوباره مظلومی دوباره جو ملتهب شد و واکنش تماشاگران را در بر داشت. مظلومی به دنبال این اتفاقات خطاب به معترضان گفت: "می‌دانم شما ناراحت هستید اما چه کاری خواستید که من انجام ندادم؟ شما که گفتید آرش برهانی را بازی بدهم من هم این کار را کردم. تمام سعی من این بوده که امسال تیم موفق شود اما شما که مشکلاتم را می‌دانید." لیدرهای استقلال نیز وقتی این اظهارات را شنیدند خطاب به مظلومی گفتند اگر نمی‌توانی سرمربی استقلال باشی از این تیم برو .یا شما برو یا جمعه آنقدر علیه تیم شعار می‌دهیم تا خودتان بروید. مردم از باخت استقلال ناراحتند و آبرویمان رفته است. حتی نمی‌توانیم به محل کارهایمان برویم.


آنها با شعارهای خود در طول تمرین خواهان برکناری افشارزاده، مظلومی و فرزاد مجیدی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یه ایرانی
-
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
۰
۰
با اینكه من یه پرسپولیسی هستم ولی این كار درست نیست. فوتبال همیشه یه سر برده یه سر باخت. اون زمانیكه 4 بار پرسپولیس رو برد و مغرورانه حرف میزد چرا هیچ كسی از این آقایان بهش تذكر نمیدادن ولی حالا كه باخت داده داد و بی داد راه انداختن.

نیازمندی ها