پلیس در جست‌و‌جوی مرد افغانی است که در اخاذی 20 هزار لیری از یک خانواده ترکیه‌ای، پسر نوجوان آنها را ربوده و به ایران منتقل کرده است .
کد خبر: ۸۹۶۳۳۶

به گزارش جام‌جم، بیست و هفتم فروردین امسال مرد تبعه ترکیه با حضور در سفارت ترکیه در ایران برای دستگیری مردی که برادرش را ربوده و برای آزادی او 20 هزار لیر ترکیه درخواست کرده است، کمک خواست. با شکایت وی او همراه وکیلش به کلانتری 109 بهارستان رفت و ماجرای این گروگانگیری را اطلاع داد. پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار سهرابی، بازپرس شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت . شاکی درباره ماجرای ربوده شدن برادر نوجوانش گفت: من و خانواده‌ام در ترکیه زندگی می‌کنیم. 15 روز قبل برادرم ر بوده شد و روز بعد از آن تماس‌های مشکوکی با خانواده‌ام گرفته شد که تماس‌گیرندگان مدعی بودند برای آزادی عثمان 16 ساله باید 20 هزار لیر پرداخت کنیم. در غیر این صورت برادرم را ابتدا به افغانستان و سپس پاکستان منتقل خواهند کرد. پنج روز پیش در تماس با آدم‌ربایان توانستیم برای دقایقی با برادرم حرف بزنیم او گفت که وی را به ایران آورده‌اند و اکنون در مکانی در تهران زندانی کرده‌اند. زمانی که با او حرف زدیم، متوجه شدیم رباینده مردی افغانی است که یک سال پیش برای پدرمان کار می‌کرده است. در آخرین تماس با برادر ربوده شده‌ام، پی بردیم که آدم‌رباها او را از تهران به یکی از محله‌های شهر کرج منتقل کرده و او در آنجا زندانی است. به همین خاطر برای پیگیری پرونده از ترکیه به تهران آمدم.

در این مرحله با توجه به این‌که محل نگهداری گروگان در کرج است، پرونده با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای جنایی کرج ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها