محمدرضا سرشار، قصه‌گوی خوش صدای ظهرهای جمعه رادیو، روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد. او بتازگی سفر هشت روزه‌ای را به لبنان برای رونمایی از چاپ دوم ترجمه عربی رمان «آنک آن یتیم نظرکرده» (ها هو الیتیم بعین الله) انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۹

این کتاب که در دو شهر بیروت و بعلبک رونمایی شده توسط دکتر بتول مشکین‌فام به زبان عربی برگردانده شده است. سرشار همچنین ابراز امیدواری کرد در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شاهد حضور سه جلد از کتاب‌هایی که می‌گوید حدود چهار سال است به ناشر واگذار شده‌اند، باشد. این نویسنده به ایسنا گفت: انواع ادبیات کودک‌محور، نگاه داستانی به قصه یوسف در قرآن مجید و راز شهرت صادق هدایت این سه کتاب‌اند که برای نشر در اختیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرار گرفته‌اند.

جدای از اینها محمدرضا سرشار که در حال حاضر مشغول تدریس مبانی داستان در موسسه طلوع است، حدود پنج ماه است سرپرستی گروه نویسندگان فیلمنامه پویانمایی یا انیمیشن «ساره کوچولو» را به عهده دارد. «ساره کوچولو» در زمره برنامه‌های انیمیشنی 90 قسمتی هفت‌دقیقه‌ای است که بناست در لایه‌های درونی خود به موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی بپردازد. تاکنون کار نگارش فیلمنامه 26 قسمت این مجموعه به پایان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها