دزد حرفه‌ای نمی‌دانست اثر انگشت به‌جامانده‌اش در محل سرقت راز دزدی و زورگیری‌های سریالی‌اش را فاش کند.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۵

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حسین ثقفی، فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر یزد در این باره گفت: چندی پیش با شکایت مردی درباره سرقت اموال خانه‌اش، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق و کشف اموال دزدیده شده آغاز شد.

ماموران پلیس آگاهی اشکذر با حضور در محل سرقت و بررسی اثر انگشت‌های به‌جامانده از محل سرقت، متوجه شدند اثر انگشت متعلق به یک دزد سابقه‌دار است.

وی اضافه کرد: جست‌وجو برای دستگیری این متهم ادامه داشت تا این‌که ماموران چند روز بعد به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مردی به اتهام سرقت از خانه‌ها توسط پلیس شهر یزد دستگیر شده و به زندان افتاده است، اما نام وی با نام متهمی که در تعقیش هستند، مطابقت ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر تصریح کرد: ماموران که احتمال می‌دادند این زندانی باید همان سارق فراری باشد او را به پلیس آگاهی منتقل کردند و به بررسی اثر انگشت وی پرداختند که مشخص شد او همان سارق سابقه‌دار است که این‌بار با نام جعلی به زندان افتاده است.

در ادامه تحقیقات پوریای 29 ساله اعتراف کرد که علاوه بر سرقت از خانه‌هایی در یزد و اشکذر 50 فقره سرقت و زورگیری در شهر‌های یزد، ملارد، فردیس و اشکذر داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها