معلم پایه ششم مدرسه ای در مشهد که دانش‌آموزش را بشدت مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۴

به گزارش میزان، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مشهد از معلم مدرسه فرزندش به علت ضرب و جرح او شکایت کرد. پدر دانش‌آموز در شکایتش به ماموران گفت:ساعتی قبل پسرم با وضعیت بسیار بد و خونین به خانه آمد. وقتی علت را جویا شدم، مدعی شد معلمش او را شکنجه کرده و بشدت کتک زده است.

با اعلام این شکایت تحقیقات از دانش‌آموز 12 ساله آغاز شد. او در تحقیقات به ماموران پلیس گفت: در کلاس مشغول درس خواندن بودیم که متوجه شدم به علت افتادن نور ساعتم روی لباس معلم، بچه ها مشغول خنده هستند. معلم که آن وضعیت را دید مرا از کلاس خارج کرد و بشدت کتکم زد.

با اعلام این شکایت و تائید صحت موضوع، معلم متخلف که در ناحیه یک آموزش و پرورش این شهر مشغول تدریس بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

محمود قوامی، رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این باره گفت: این معلم که هفته گذشته یک دانش‌آموز پسر پایه ششم را در ناحیه یک مشهد تنبیه کرده بود، پس از اقدام به این تخلف از سوی مدیر مدرسه مورد توبیخ با درج در پرونده قرار گرفت. ناحیه یک آموزش و پرورش نیز طبق قوانین با این معلم متخلف برخورد و توبیخ کتبی درج در پرونده برای وی صادر کرده است.

معلم مزبور نیز بشدت درگیر مسائل خانوادگی و به لحاظ روحی تحت فشار قرار داشته اما این وضعیت به هیچ‌وجه توجیهی برای تنبیه بدنی دانش‌آموزان نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها