دو برادر که در پوشش خریدار، خودروها را مسلحانه سرقت می‌کردند، در دام ماموران پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۴

به گزارش جام‌جم، اواخر سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری قلهک با طرح شکایتی به ماموران گفت: از طریق آگهی روزنامه قصد فروش خودروی بسترن خود را داشتم. فرد ناشناسی با من تماس گرفت و برای مشاهده و خرید خودرو، همراه مرد دیگری به نشانی محل سکونت من در خیابان اخلاقی مراجعه کرد. پس از توافق بر سر قیمت خودرو، آنها به بهانه آزمایش خودرو، سوار ماشین شدند و من نیز با دو مرد جوان همراه شدم. در طول مسیر ناگهان آنها با تهدید چاقو، خودرو و مدارک آن را سرقت کردند. با توجه به شیوه متهمان در سرقت به عنف خودرو، اقدامات پلیسی برای شناسایی آنها آغاز و سرانجام شخصی به نام امیرحسین 29 ساله شناسایی شد که مالباخته، تصویر وی را به عنوان یکی از سارقان شناسایی کرد. شاکی در ادامه، برادر امیرحسین به‌نام «حمیدرضا» را به عنوان دومین سارق شناسایی کرد.

با تحقیقات پلیسی، مخفیگاه دو برادر در منطقه هشتگرد کرج و شهرستان ساری شناسایی و کارآگاهان با نیابت قضایی آنها را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه اسلحه، چند جلد شناسنامه و کارت ملی متعلق به افراد غیر و مهرهای جعلی کشف شد. دو برادر در اظهارات اولیه به سرقت خودرو از مالباخته و همچنین ارتکاب سرقت مشابه اعتراف کردند.

در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان و بررسی سوابق آنها مشخص شد این دو برادر از چهار سال پیش و به اتهام کلاهبرداری به شیوه صدور چک‌های بلامحل، از سوی مرجع قضایی کرمانشاه تحت تعقیب هستند.

از متهمان یک دستگاه پژوپارس سرقتی هم کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها