گفته می شود ممنوعیت فعالیتی «زانیار خسروی» برطرف شده است و این خواننده پس از ماه‌ها دوری از استیج در تهران روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۷
ممنوع‌الفعالیتی «زانیار خسروی» رفع شد؟

به گزارش جام جم نوا، این خواننده جوان با همراه چند خواننده دیگر از حدود هفت ماه قبل به دلیل شائبه همکاری با یکی از رسانه‌های غیرمجاز با حکم ممنوع‌الفعالیت مواجه شده بود. اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همزمان با حل این مشکل، زانیار خسروی بالاخره روی صحنه خواهد رفت. به تازگی هم پوسترهایی در فضای مجازی و خصوصا صفحات منتسب به طرفداران زانیار دست به دست می‌شود و حکایت از آن دارد که روز 24 اردیبهشت باید منتظر اولین کنسرت او پس از ماه‌ها در تهران باشیم.این برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن هم به زودی آغاز می‌شود.

اما داستان ممنوع‌الفعالیت شدن مجدد زانیار خسروی فرایند تقریبا پیچیده‌ای را سپری کرد. به این دلیل که در پاییز سال گذشته جمعی از چهره‌ها و گروه‌های سرشناس موسیقی در سبک‌های مختلف به دلیل شائبه همکاری با یکی از سایت‌های خارج از کشور از برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم رسمی منع شدند.تا پایان زمستان 94 رفته رفته از تعداد لیست ممنوع‌الفعالیت های موسیقی کاسته شد.

منبع: موسیقی ما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها