لیلا رجبی (دوشنبه 30 فروردین) 18 آوریل 1983 در ویتبسک بلاروس به دنیا آمد، اما حالا یک ایرانی تمام‌عیار است. تاتسیانا ایلیوشچانکا که سال 2002 در پرتاب وزنه عنوان پنجمی رقابت‌های جوانان جهان را به دست آورد و یک بار هم نایب‌قهرمان اروپا شد، در سال ۸۶ با پیمان رجبی، دونده ایرانی ازدواج کرد و پس از دریافت تابعیت ایرانی و گرایش به دین اسلام، با نام لیلا رجبی در بوشهر زندگی تازه‌ای را آغاز کرد؛ یک زندگی شیرین و سرشار از موفقیت.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۰

دو بار قهرمانی در رقابت‌های داخل سالن آسیا در سال‌های 2009 و 2010، دو بار قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا در سال‌های 2010 و 2012 و یک قهرمانی در رقابت‌های سال 2013 کشورهای اسلامی در کنار حضور در المپیک 2012 و شکستن رکورد ایران ازجمله مهم‌ترین افتخارات این بانوی پرتابگر با پرچم ایران است.

وقتی از لیلا خواستیم یک خاطره از روز تولدش بگوید گفت: اول تشکر می‌کنم که به یاد من بودید. در تمام این سال‌ها بهترین کادوی تولد را از همسرم پیمان گرفتم. آن زمان ما هنوز ازدواج نکرده بودیم و من در بلاروس بودم. به همین خاطر روزها را یکی پس از دیگری می‌شمردم تا هدیه پیمان از طریق پست به دست من برسد. در کودکی هم علاقه زیادی به کادوی تولد داشتم. به همین خاطر از چند روز قبل از روز تولدم با برادرم تمام خانه را می‌گشتیم به این امید که بتوانیم هدیه‌ای را که پدر و مادرم برای من خریده‌اند، پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها