نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به اظهارات کری در مورد تلاش آمریکا برای صدور قطعنامه و تحریم جدید علیه ایران گفت: نگاه و دیدگاه رهبر انقلاب این است که هر تحریم جدید علیه ایران به معنای لغو برجام است بنابراین قطعا اگر اینگونه اقدامات آمریکا ادامه یابد مسلما در روند اجرای برجام تصمیمات جدی دیگری خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۱
در صورت اعمال هر تحریم جدید علیه ایران، تصمیمات جدی در مورد برجام خواهیم گرفت/اظهارات کری جهت مصرف داخلی منطقه است

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تهران پرچمدار تروریسم است همچنین تلاش آمریکا برای صدور قطعنامه و تحریم جدید علیه ایران گفت: اگر ما تروریسم هستیم چرا آمریکا در عراق و سوریه در جهت مقابله با تروریسم به دنبال همکاری جمهوری اسلامی ایران است؟

وی ادامه داد: آمریکا به راحتی دروغ می گوید، در بحث هسته ای نیز مشخص شد که ایران به دنبال سلاح هسته ای نبوده و آمریکا در حال دروغ پراکنی بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم اظهار داشت: این کشور در جهت مصرف داخلی منطقه و خام کردن برخی کشورها برای خرید تسلیحاتش اینگونه دروغ ها را عنوان می کند.

حقیقت پور معتقد است همه مطلع هستند که ایران قربانی تروریسم است و شهدای بزرگی را در این مسیر تقدیم کرده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم همچنین با اشاره به اظهارات کری در مورد تلاش آمریکا برای صدور قطعنامه و تحریم جدید علیه ایران گفت: نگاه و دیدگاه رهبر انقلاب این است که هر تحریم جدید علیه ایران به معنای لغو برجام است بنابراین قطعا اگر اینگونه اقدامات آمریکا ادامه یابد مسلما در مورد برجام تصمیمات جدی خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها